حواشی پس از رونمایی از وصیت پله/ دردسر روابط اسطوره فوتبال با زنان هوادار!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک خبرگزاری فرانسوی وصیت نامه پله، اسطوره فقید دنیای فوتبال را برای اولین بار رسانه‌ای کرد.

خبرگزاری فرانسه مدعی شد طبق وصیت نامه پله، بیش از ۳۰ درصد از دارایی‌های او به همسر سوم او «مارسیا سیبله آئوکینام» و دختر این زن می‌رسد.

البته به جز این زن و دخترش، پله هفت فرزند دیگر نیز دارد که املاک و اموال ستاره برزیلی را به ارث خواهند برد. وکیل خانواده پله می‌گوید به این ترتیب خانه‌ای که پله در اواخر عمرش در سائوپائولو در آن زندگی می‌کرد، به عنوان بخشی از ارثیه به همسر سوم او می‌رسد.

همچنین درباره برند تجاری «پله» و دیگر دارایی‌های پله، بدلیل عدم محاسبه دقیق از سوی دفتر وکالت معلوم نیست هر کدام از ورثه چه میزانی ارث می‌برند. به گفته وکیل پله همچنین امکان دارد که پای دختر دیگری نیز به بازی ارث و میراث باز شود. این دختر ادعا کرده که پدرش پله است اما همه چیز به آزمایش های «دی ان ای» و پزشکی قانونی بستگی خواهد داشت. می کینیل، وکیل خانواده پله می‌گوید درباره این دختر «چیز زیادی نمی داند» جز اینکه «او در برزیل برای جستجوی پدرش اقدام قانونی کرده است.» این دختر برزیلی است.

ادسون آرانتوس دوناسیمنتوس ملقب به پله بارها در دوران حیاتش احتمال بارداری «زنانی که با آنها رابطه داشته» پرده برداشت. او یک بار در مصاحبه‌ای گفت که «روابط زیادی را با برخی از زنان هوادار خود تجربه کرده است».

درباره پله این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ملابرادر IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    بابا قوری اینقدر جذاب بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی