نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تدریس معلم زبان زیبا به ستاره‌های فوتبال/ زن‌ها به او حسادت می‌کنند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک معلم زبان زیبا به فوتبالیست‌هایی که از خارج از کشور به لیگ برتر انگلیس وارد می‌شوند زبان انگلیسی آموزش می‌دهد.

هنگامی که فوتبالیست‌های خارج از کشور به انگلیس نقل مکان می‌کنند، یکی از اولین کارهایی که انجام می‌دهند استخدام مربی زبان است. اینطور مواقع «سارا دوک» که به پنج زبان زنده دنیا (پرتغالی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی) مسلط است، پا پیش می‌گذارد.

این معلم زبان خولیان آلوارس، ستاره منچسترسیتی، را یکی از مشتریان خوب خود می‌داند. او قبلا وکیل ورزشی بود اما از کارش استعفا داد تا به عنوان معلم زبان پورتو مشغول به کار شود. او پس از یک فصل در سال ۲۰۲۰ برای خودش مشغول به کار شد و صرفاً با یک باشگاه فوتبالی کار نمی‌کند. اما به دلیل ظاهر خیره‌کننده و جذابش برخی از زنان فوتبالیست‌ها اجازه کار با همسرانشان را به او ندادند.

سارا دوک و آرتور ملو

یادگیری سریع

دوک ادعا می‌کند که فرمول خاصی در آموزش سریع زبان به فوتبالیست‌ها دارد و از چندین تکنیک حافظه استفاده می‌کند. او شاگردان زیادی دارد، اما شاید بزرگترین شاگردش آلوارس، قهرمان جام جهانی، باشد. این مهاجم منچسترسیتی در مصاحبه‌هایش توانایی زیادی در به کار بردن واژگان انگلیسی از خود نشان داده و دوک استعداد او را در اینستاگرام تحسین کرد.

او پس از برگشتن آلوارس از قطر عکسی با او به اشتراک گذاشت و از پیشرفت او در داخل و خارج از زمین تمجید کرد. دوک زیر عکس نوشت: «از قهرمانی در جام جهانی تا تسلط به یک زبان جدید، استعداد شاگرد من حد و مرزی ندارد! پیشرفت چشمگیر در چنین مدت کوتاهی. به شاگردم بسیار افتخار می‌کنم!»

او افزود: «در فوتبال ارتباط شفاف بین بازیکنان برای اجرای استراتژی‌ها، تصمیم‌گیری در ثانیه و رسیدن به اهداف تیم ضروری است. به طور مشابه، در زندگی هم ارتباطات موثر می‌تواند به ما در ایجاد روابط، حل مشکلات و همسو شدن با فرهنگ‌های جدید کمک کند.»

پس از اینکه سیتی ماه گذشته بورنموث را شکست داد، آلوارس به لطف دوک، در یک ویدیوی اینستاگرامی به هواداران تسلط خود به زبان انگلیسی را نشان داد. او به انگلیسی گفت: «سلام به همه، خولیان اینجاست. برای حمایت امروز از شما متشکرم و از اینکه گل زدم بسیار خوشحالم. برو جلو سیتی!»

سارا دوک و خولیان آلوارس

پیشینه شغلی

دوک از ابتدا مربی زبان ستارگان فوتبال نبود. او در بلژیک به عنوان یک وکیل ورزشی شروع به کار کرد و قراردادها و توافق‌نامه‌ها را تنظیم کرد. اما دلش می‌خواست وارد فوتبال شود. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته روانشناسی ورزشی و مربیگری ذهن در مدرسه رئال مادرید در اسپانیا گرفت. او سپس به ایالات متحده رفت تا گواهینامه مربی بازی ذهنی را دریافت کند.

کار در پورتو به او اجازه داد تا به عنوان مربی زبان تجربیات خوبی به دست بیاورد و هنر خود را گسترش بدهد. او به چندین ستاره خارجی کمک کرد تا با هم‌تیمی‌ها و مربیان خود بهتر ارتباط برقرار کنند. و حالا خودش برای خودش کار می‌کند و زیر نظر باشگاه خاصی نیست.

اما همه راضی نیستند

علیرغم کمک بسیار مفید دوک به سازگار شدن فوتبالیست‌ها با محیط و زندگی جدید و یادگیری زبان، همسران فوتبالیست‌ها از این موضوع چندان راضی نیستند. طبق گزارش برنامه تلویزیونی آرژانتینی Invasores، بسیاری از زنها به دوک حسادت می‌کنند و نمی‌خواهند او معلم شریک زندگی آنها باشد.

سارا دوک

این مطلب را هم بخوانید: آشنایی با مردی که زندگی را برای ستاره‌های فوتبال آسان‌تر می‌کند/ از جابه‌جایی لامبورگینی و پلی‌استیشن تا درآوردن بازیکنان از تنهایی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    عجب معلم زبان شیطونیه
  • محمد IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    این زن من میشد هم پول دار میشدم هم خوشبخت
  • ای سلطان IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    دارم میرم کلاس،یقیناشاگرد نمونه میشم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی