نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شهاب الدین عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب الدین عزیزی خادم رییس سابق فدراسیون فوتبال از فدراسیون فعلی به قوه قضاییه شکایت کرده است.

عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر، با اعلام اینکه از فدراسیون فعلی به قوه قضاییه شکایت کرده گفت: از عنوان «رئیس سابق» که برایم استفاده می‌شود متنفرم چون من را در یک روند غیر قانونی برکنار کردند؛‌ از فدارسیونی که خودش غیر قانونی است نمی‌توان انتظار شفافیت داشت.

او ادامه داد: الان از فدراسیون فوتبال به قوه قضائیه شکایت کرده‌ام. نطفه و بنای فدراسیون فعلی غیر قانونی است؛ یکسری آدم تکراری که ول‌کن نبودند و بعد از یکسال با رفتار غیر اخلاقی و توسل به افراد بیرون از فوتبال دوباره برگشتند.

در همین زمینه ببینید: صحبت‌های جنجالی عزیزی خادم در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمد IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    کاملا درست می‌گه این بنده خدا
    • ملابرادر IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      اگرچه این حرف درسته و من هم قبول دارم اما این آقا خودش هم مشکل دار بود. می شود فردی عادی و بدون مشکل را پیدا کرد در کشور؟ چرا همه اینجورند؟
    • مرتضی مقدم IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      این اقا مشکل داشت رفیق ولی مشکلاتش ربطی به برکناریش نداشت ،حرف سر همینه،این اقا اگه بود الان بازیا VAR داشت این اقا اگه بود کیروش برنمیگشت ایران ،این اگه بود بازیکن ساز خودشو نمیزد و از همه مهمتر این اقا برکنار شد چون هدفش مستقل کردنه فدراسیون از سیاست بود و گذاشتنش کنار چون این اتفاق بزرگترین تریبون خودنمایی اقایونو ازشون میگرفت ،کجای دنیا تو مجلسش سر این بحث میکنن که شرکتی که VAR رو میخاد بیاره یه نفر سهام داره توش که فلانه ؟ اصلا کمیته اخلاق قبل این کجا بود که یهو شد مدعی حق فلان ،این هر مشکلی داشت فقط به یه دلیل کنار گذاشتنش که دست اینارو برا پولشویی از طریق فوتبال میخواست ببنده .اینجا هرکیو کنار گذاشتن شک نکن ادم حسابی بوده که کنار گذاشتن ،همه میدونیم دیگه اینا با کیا راحتن ،امثال تاج که ازش اتو دارن و همین الان پیغام میدن که به وقتش به پرونده فسادش رسیدگی میکنن که دست از پا «درست» نکنه.
  • بهروز IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    باید این345 تاج نامرد وادمهای دوربرش محاکمه بشن
  • بهروز IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    واقعا این تاج فوتبال ایران رابه گند گشیده باید محاکمه بشه این پول ملت باید ازحلقومش بکشن بیرون
  • بهروز IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    واقعا درحق اسکوچیچ واین بنده خدا نامردی کرد بعد چقدر با پرویی میاد توی برنامه به مجری توهین میکنه خدا نبخشتت تاج این همه پول این ملت دادی به کیروش خائن که همش به این ملت ایران توهین میکرد بعد با اون نیجه افتضاحی که درمقابل انگلیس اوردتازمانی این تاج وداردسته اش توی این فدراسیون باشد دزدی وفساد هست
  • بهروز IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    تا تاج باشه دوباره سفارش حاج صفی ومیلاد محمدی وکریم انصارفرد وعلی کریمی امیرعابدزاده سعید عزت الهی وجهانبخش میکنه به سر مربی جدید واقعا این بازیکنان درحد تیم دسته یک ایران نیستن با پارتی اومدن تیم ملی چون پول میدن به تاج مطمن باش اگر تاج باشه جام جهانی بعدی اینا هم هستن بعد بازیکنانی که حقشون بود درتیم ملی حقشون خوردن مثل نورافکن قایدی سرلک محبی شهریار مغانلو این همه فوتبالیست خوب درداخل لیگ اون کیروش رفته بازیکنانی که در لیگهای درجه دو اروپا که اصلا لیگشون ازدسته یک ایران پاینتره دعوت میکنه دلشون خوش بود لژیونر هستن ژاپن بازیکن در بوندسلیگا داشت حتی به جام جهانی دعوت نشد ایران میرفت ازبلژیک ویونان وقبرس ودسته دو اتریش دعوت میکردبخاطر همین فوتبال ما پیشرفت نمیکنه اگر هم لژیونر به تیم ملی میخوایی دعوت کنی باید توی بوندس لیگا یا انگلیس و لالیگا و فرانسه وپرتغال وایتالیا باشه نه دسته دواتریش ویونان وقبرس وبلژیک اونم داخل تیمهای ته جدولی بعد جز نفرات ذخیره تیمشان بودن نه اصلی
  • علی NL ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    تا تاج هست تاجی روسر فوتبال نمیبینیم
  • علی NL ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    تا تاج هست تاجی روسر فوتبال نمیبینیم
  • 6 LT ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    عزیزی خادم واقعا داشت کار میکرد برای فوتبال حیف شد
  • حسین IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    واقعا ما نفهمیدیم چی شد که عزیزی خادم رو عزل کردند.
  • علی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    این تاج توی یه برنامه تلویزیونی که اتفاقا پخش زنده بود خیلی گستاخانه به مجری شبکه ورزش حرف زد که خدایی خیلی ناراحت شدم آقای خیابانی یه سوالی ازش پرسید طوری حرف زد که من فکر کردم بن سلمان شاهزاده عربستانه خوب پارتیشن قویه درآخر حق به علی آقای کریمی میدم که بی احترامی بهش شد
  • سلمان IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آخه قبل از تاج قهرمان آسیا بودیم و تیمهای باشگاهیمون یه پای فینال بودن همیشه و لیگ منظمی داشتیم و.... اما این تاج از خدا بی خبر اومد همه اینارو از بین برد. بنده خدا یه جوری میگه تاج پولشویی میکنه که آدم فکر میکنه خودش یه طرف این کار بوده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی