نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چرا هیچ‌کس به اردوی تیم ملی نمی‌رود؟/ در تاشکند از پاداش‌های دلاری خبری نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ‌یک از اعضای هیئت رئیسه برای همراهی تیم ملی جوانان در مسیر صعود به جام جهانی به تاشکند سفر نکرده است.

چندی پیش همه اعضای هیئت رئیسه برای بودن در کنار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ راهی دوحه شدند و با مصوبه خودشان بابت پیروزی تیم ملی در برابر ولز ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند و روزانه ۱۰۰ دلار هم به آنها پول توجیبی تعلق می‌گرفت!

تیم ملی جوانان در ازبکستان مرحله گروهی را با موفقیت پشت سر گذاشت و به عنوان تیم نخست گروه B راهی دور حذفی بازی ها شده است. جوانان ایران شنبه به مصاف عراق می‌روند و در صورت پیروزی در این دیدار ضمن صعود به جام جهانی راهی مرحله نیمه نهایی بازی ها می‌شوند.

جز میرشاد ماجدی که از ابتدا همراه تیم ملی جوانان بود، هیچ یک از اعضای هیئت رئیسه راهی تاشکند نشده اند تا در این شرایط حساس در کنار تیم ملی جوانان باشند و به اعضای این تیم روحیه بدهند. شاید به این دلیل که در صورت سفر به تاشکند و صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی پاداش به آنها تعلق نمی‌گیرد و پای پول توجیبی هم در میان نیست.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • نصیر IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    سازمان بازرسی باید ورود کند اما ظاهراً همانهایی که تاج را علیرغم حرف و حدیث فراوان رئیس فدراسیون کردند این بار هم اجازه برخورد با این تخلف را هم نخواهد داد
  • اسماعیل IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    این خط آخر رو خوب اومدی..واقعا گندکاریها تا چه حد؟نمیدانم چه دستی یا چه نیرویی تو کاره ؟آقای تاج با اون بیسوادی واینکه واقعا چیزی بلد نیست وبا این همه هجمه تخلفات که انجام داد..با چه قانونی یا غیر قانونی دوباره بیاد ..همین مسئله ای که توفوتبال برتر نشون داد که همه تقسیم ارث کردن از درآمد جام جهانی کی هست پیگیری کند..چرا وقتی تمام یا ۹۵درصدخانواده فوتبال از تاج راضی نیستن.این آقا با چه رابطه ای آمد؟با چه قانونی امد؟ نکنید آقا فوتبال را سیاسی نکنید؟نکنید این کارها را.. نگذارید قانون های من در آوردی را..یا تبصره های چرت وپرت را..بزارید لااقل دوست داران فوتبال کمی دلخوش باشند..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی