توماس توخل
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل به دلیل مسائل خارج از زمین اخراج شد و اکنون در تلاش است تا از افشای جزئیات توسط همسر سابقش جلوگیری کند.

توماس توخل، مربی آلمانی ۴۹ ساله، در ماه سپتامبر توسط تاد بولی برکنار شد و گراهام پاتر جایگزین او شد. گفته می‌شد که توخل به دلیل نتایج ضعیفی که گرفته و در ۷ بازی تنها سه بار پیروز شده، اخراج شده است. اما اکنون نشریه بیلد با توجه به خبرهایی که از دادگاه طلاق توخل از همسرش سیسی به بیرون درز کرده، نظریه جدیدی مطرح کرده است.

طبق گزارش این نشریه آلمانی، سیسی ۵۱ ساله تماسی از انگلیس داشت که در آن به ماجرای اخراج توخل اشاره شده بود. گفته می‌شود که او به دلیل مسائل مرموز خارج از زمین و به این دلیل که بازیکنانش دیگر برای او احترام قائل نبودند، اخراج شد.

توخل به مدت ۱۳ سال با همسرش سیسی، روزنامه‌نگار سابق سوددویچه سایتونگ، زیر یک سقف زندگی کرد. این زوج که دو دختر هم دارند، سال گذشته از هم جدا شدند و روند طلاق را آغاز کردند. گفته می‌شود سیسی دلایل ادعایی اخراج توخل را در ایمیلی برایش فرستاد. بیلد مدعی شده که سرمربی سابق دورتموند در تلاش است تا برای جلوگیری از افشای آن اطلاعات اقداماتی انجام بدهد. اما از آنجایی که موضوع بسیار شخصی است و صحت اظهارات نیز تایید نشده، متن برخی ادعاها به دلایل قانونی قابل انتشار نیست.

توماس توخل و همسرش

توخل در فکر بازگشت به فوتبال است و اخیرا صحبت‌هایی از انتخاب او برای جانشینی ژوزه مورینیو در رم یا آنتونیو کونته در اسپرز نیز شنیده شده است. اما نشریه سان به طور انحصاری فاش کرد که تاتنهام برای متقاعد کردن این سرمربی آلمانی با نبردی سخت روبه‌روست.

در همین رابطه: همه چیز در مورد اخراج توماس توخل/ از نقش رونالدو تا مرد آمریکایی و ستاره‌های تیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی