نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
حمایت مربی استقلالی از نایب‌رئیس زنان کمیته المپیک/ پرویز پرستویی دچار سوءتفاهم شده
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی چینی، پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید حاضر است برای آشتی دادن پرویز پرستویی با یکی از مسئولان عالی‌رتبه ورزش کشور پیش‌قدم شود.

علی چینی، بازیکن و مربی اسبق استقلال و مربی تیم فوتبال پیوند اعضای کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی، در ارتباط با متن منتشرشده در صفحه اینستاگرام پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در ارتباط با اظهارات اخیر مهین فرهادی‌زاد، نایب رئیس کمیته المپیک و رئیس فدراسیون ورزشکاران پیوند اعضا اظهار داشت: متوجه شدم که به تازگی پرویز پرستویی عزیز که همه او را دوست داریم در صفحه شخصی‌اش متنی منتشر کرده که با لحنی دور از انصاف علیه رئیس فدراسیون ما (پیوند اعضایی‌ها) صحبت‌هایی انجام داده که واقعا در خور خانم فرهادی‌زاد نیست.

وی افزود: من خودم هم به نوعی از خانواده ژیمناستیک هستم چون پدرم در این رشته فعالیت می‌کرد و به همین خاطر به طور کامل با شرایط این رشته و نوع پوشش پسران و دختران در این ورزش آشنایی دارم. خانم فرهادی‌زاد جزو معدود افرادی هستند که در کشورمان اهمیت ویژه‌ای به ورزش بانوان می‌دهند و شاید برای همین هم بوده که ایشان به عنوان نایب رئیس بانوان کمیته المپیک در این سمت منصوب شده‌اند.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: خانم فرهادی‌زاد در ارتباط با نوع پوشش بانوان ژیمناستیک‌کار کشورمان به این موضوع اشاره کرده بودند که به خاطر شرایط و قوانین کشورمان بچه‌های این رشته نمی‌توانند از لباس‌هایی که در سطح بین‌المللی پوشیده می‌شود استفاده کنند چون مغایر با قوانین و مقررات خاص کشور ماست.

فرهادی‌زاد کمیته المپیک

چینی گفت: ایشان تاکید داشتند که چون بچه‌ها با این پوشش شرکت نمی‌کنند به همین خاطر در اجرای حرکات دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند مقامی برای کشورمان کسب کنند.

وی تاکید کرد: منظور خانم فرهادی‌زاد از نوع پوشش دختران ژیمناستیک‌کار کشورمان این موضوع بوده ولی ظاهرا جناب آقای پرویز پرستویی در این ارتباط موضوع را بد برداشت کرده‌اند و برایشان سوءتفاهم ایجاد شد. قصد دفاع کردن از خانم فرهادی‌زاد را ندارم و دوست هم ندارم در این زمینه طرف کسی را بگیرم اما چون سال‌هاست در ورزش پیوند اعضا حضور دارم و این مسئول زحمتکش را می‌شناسم مطمئنم که صحبت خانم فرهادی‌زاد در ارتباط با این نوع پوشش دختران ژیمناستیک‌کار ایرانی هیچ ارتباطی به محدودیت‌ها و شرایط موردنظر آقای پرستویی نداشته و ایشان ماجرا را طور دیگری متوجه شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اتفاقا نایب رئیس بانوان کمیته المپیک و رئیس فدراسیون پیوند اعضای ایران در این باره تاکید دارند که بچه‌ها و جوانان به جای رفتن به سمت مشکلاتی مثل اعتیاد یا سیگار به سمت ورزش بیایند و از هر تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کنند. خانم فرهادی‌زاد در این مدت حتی رشته‌های مربوط به ورزشکاران تالاسمی و دیگر بیماران را نیز راه‌اندازی کرده‌اند که جزو اقدامات مثبتشان به شمار می‌رود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد: متاسفانه آقای پرستویی ماجرا را بد متوجه شده و حتی در رابطه با پدر و مادر خانم فرهادی‌زاد هم مطالبی را در صفحه‌شان نوشته‌اند که دور از انصاف است. به نظرم این رفتار با چنین فردی اصلا جالب نیست و من حاضرم در صورت نیاز جلسه‌ای را بین آقای پرستویی و خانم فرهادی‌زاد ترتیب بدهم تا این سوءتفاهمات برطرف شود. مطمئنم وقتی پرویز پرستویی از نزدیک با خانم فرهادی‌زاد دیدار کند بسیاری از این مشکلات برطرف شده و سوء‌تفاهم‌ها از بین خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی