واکنش گری لینکر به علاقه‌اش برای بازگشت به BBC/ بازگشت مجری شورشی به برنامه مشهور
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گری لینکر قرار است هفته آینده به برنامه Match of the Day بازگردد.

گری لینکر، کارشناس ۶۲ ساله، از پرداختن به جنجال‌های به وجود آمده بر سر گفته‌های تحریک‌آمیز خود که لایحه جدید مهاجرت غیرقانونی دولت را با آلمان نازی دهه ۱۹۳۰ مقایسه می‌کرد، خودداری کرد.

ستاره سابق انگلیس در پاسخ به این سوال که آیا همچنان می‌خواهد در بی‌بی‌سی کار کند یا خیر، به سادگی گفت: «من نمی‌توانم چیزی بگویم.» اما، تنها چند ساعت بعد گفته شد که او احتمالاً ظرف چند روز آینده به تلویزیون باز خواهد گشت و منابع موثق می‌گویند تیم دیوی، رئیس بی‌بی‌سی، می‌خواهد لینکر به تلویزیون بازگردد.

یکی از منابع داخلی به تلگراف گفت: «تیم دیوی به وضوح گفته است که می‌خواهد وضعیت را حل کند و مجری Match Of The Day را دوباره روی آنتن ببیند. گری و نمایندگانش چند روزی است که در حال مذاکره هستند و این مذاکرات ادامه دارد.»

لینکر با تشبیه ساختار قوانین مهاجرتی انگلیس با قوانین آلمان نازی باعث خشم خیلی‌ها شد و گفته می‌شود حرف‌های او قانون بی‌طرفی بی‌بی‌سی که می‌گوید «کارکنان باید از جانبداری در مسائل سیاسی خودداری کنند» را زیر پا گذاشته است.

کارشناسان و مفسران بی‌بی‌سی تصمیم گرفتند از مجری قدیمی «گری لینکر» حمایت کنند و به همین منظور از کار کردن خودداری کردند. این موضوع باعث شد که خیلی از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی فوتبالی قطع شوند، زیرا چهره‌هایی مانند ایان رایت، آلن شیرر و الکس اسکات برنامه‌ها را تحریم کردند.

بی‌بی‌سی اعلام کرد که آخر هفته برنامه‌های محدود ورزشی را پخش خواهد کرد و به سختی برای حل این مشکلات تلاش خواهد کرد. سخنگوی بی‌بی‌سی گفت: «ما برای این تغییرات متاسفیم و می‌دانیم که طرفداران بی‌بی‌سی از این اتفاقات ناامید شده‌اند.»

دیوی شخصاً به دلیل اختلال در برنامه‌های ورزشی عذرخواهی کرد اما تأکید کرد که از سِمت خود استعفا نخواهد داد.

این مطلب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی