گل نخوردن از همه چیز مهمتر است/ حاکم مطلق میدان بودیم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بابت برد پرگل تیمش مقابل فولام کاملا خوشحال بود.

آرسنال شنبه شب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به خانه فولام رفت و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را ۳-۰ در هم بکوبد. یکی از اتفاقات مهم این بازی بازگشت گابریل ژسوس به ترکیب آرسنال و حضورش در میدان از دقیقه ۷۷ مسابقه بود.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در پایان بازی از حضور دوباره ژسوس در ترکیب تیمش ابراز خوشحالی کرد. او همچنین از پیروزی مقتدرانه تیمش صحبت کرد و گفت اینکه تیمش باز هم موفق به ثبت کلین‌شیت شده در کورس قهرمانی لیگ برتر به شدت به کارش خواهد آمد: «خیلی خوشحالم. بازی در ورزشگاه فولام سخت است. آن‌ها تیم سازمان‌یافته‌ای هستند. ما در این مسابقه حاکم مطلق میدان بودیم و فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم. موفق شدیم کلین‌شیت ثبت کنیم و مقتدرانه به پیروزی رسیدیم. به همین خاطر خیلی خوشحالم. برای اینکه تیم گل نخورد هر ۱۱ بازیکن باید ۹۶ دقیقه در کارهای دفاعی مشارکت کنند. اگر بخواهیم به روند پیروزی‌ها ادامه بدهیم گل نخوردن برای ما ضروری است.»

او همچنین در مورد بازگشت ژسوس به میادین ابراز خوشحالی کرد و گفت: «خیلی به نفع ما است. امروز اولین قدم برای او بود. تا چند ساعت قبل از شروع بازی مطمئن نبودیم که به زمین فرستادن گابریل تصمیم خوبی است یا نه.

وقتی دیدم در زمین حضور دارد و لبخند می‌زند خیلی خوشم آمد. این بود که به او تبریک گفتم. برای ژسوس خیلی خوشحالم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی