شوک غیرمنتظره مسی به الهلال؛ با این شرط به عربستان می‌آیم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سعودی در چند ماه گذشته جلساتی را با مسی و پدر این بازیکن داشته تا رضایت آنها را برای انتقال به لیگ عربستان را کسب کند.

 باشگاه الهلال عربستان از ۳ ماه گذشته به دنبال جذب لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن است. باشگاه سعودی در چند ماه گذشته جلساتی را با مسی و پدر این بازیکن داشته تا رضایت آنها را برای انتقال به لیگ عربستان را کسب کند.

در جدیدترین خبر در این زمینه نشریه «الوئام» عربستان درباره جزئیات مذاکره اخیر باشگاه الهلال با مسی پرده برداشت و نوشت: مسی در آخرین مذاکره با الهلال درخواست عجیبی کرده است.

قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از الهلال درخواست دستمزد سالیانه ۲.۲ میلیارد ریالی( بیش از ۲ تریلیون) کرده و این درخواست نجومی مسئولان الهلال را وارد شوک کرده است.

رونالدو ۳ ماه پیش با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو به النصر عربستان پیوست. پروژه سعودی ها برای جذب ستارگان فوتبال همچنان ادامه دارد.

در همین رابطه: همه‌چیز درباره تصمیم بزرگ لیونل مسی/ مقصد نهایی پادشاه؛ از ماندن در پاریس یا بازگشت عاشقانه تا رؤیای آمریکایی و دلارهای وسوسه‌انگیز سعودی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • واعظ آشتیانی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    البته منظور ریال عربستان است ، خدای نکرده درباره ریال خودمون فکر بد نکنید !
  • علیرضا IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    اگر مسی بیاد الهلال تیم های مثل پرس پولیس استقلال و سپاهان دود میشن میرن هوا
  • ناصر IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    یاد این ضرب المثل افتادم هرکه راطاووس خواهد جورهندوستان کشد ،، مسی حتما دیده اب گل الوده ،خواسته ماهی بیشتری بگیره!!عربام ک خرپولن
    • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      چرا چرت و پرت میگی رونالدو ۱۲ هزار میلیارد تومن میگیره مسی ۲۳هزار میلیارد خواسته که همون پیشنهاد ۵۰۰ میلیون یورویی خود الهلال میشه اخبار جدیدا با کلمات بازی میکنن
  • fffff NO ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    چرا خبر ورزشی اشتباه نوشته ۲.۲ میلیارد ریال عربستان معادله با نرخ ارز امروز هر ریال عربستان ۱۴ هزار تومان میشه ۲۸۰ تریلیون تومن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی