نیمار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار ستاره برزیلی می‌خواهد در پاریس بماند و مایل به جدایی از این تیم نیست.

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن قصد جدایی از این تیم را ندارد و مصمم است که در فرانسه از فوتبال خداحافظی کند. نیمار تا سال ۲۰۲۷ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و اگر تا پایان مهلت قراردادش در این باشگاه بماند یعنی ۱۰ سال از عمر فوتبالش را در پایتخت فرانسه سپری کرده است.

با این حال شایعات بسیاری مانند چند سال اخیر درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که مدیران پی اس جی به دنبال فروش او در تابستان سال آینده هستند. حالا سایت انگلیسی «اتلتیک» خبر داده که نیمار قصد دارد با وجود تمام شایعات درباره احتمال بازگشت به بارسلونا یا قبول پیشنهاد مالی هنگفت از سوی باشگاهی لیگ برتری همچنان به حضورش در پارک‌دوپرنس ادامه دهد.

این ستاره برزیلی در طول چند سال اخیر به یکی از رهبران پی‌اس‌جی در میدان تبدیل شده و در کنار لیونل مسی و کیلیان امباپه یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بوده است. هرچند مصدومیت‌های متعدد باعث شده که او نتواند آنطور که باید و شاید در ترکیب این تیم بدرخشد و انتظارات را برآورده کند. اما او تصمیم گرفته که همچنان به حضور در این تیم ادامه دهد و امیدوار است که بتواند به آنها در فتح اولین جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا که رویای دیرینه مدیران و مالکان این باشگاه است کمک کند.

این مطلب را هم بخوانید: برنامه عجیب پاری‌سن‌ژرمن در روزهای بحرانی/ جذب هالند به قیمت از دست دادن مسی و نیمار

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی