اعتراف جنجالی ستاره سرخ‌ها؛ نباید با پیراهن تیم ملی در جام جهانی قطر بازی می‌کردم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ملی‌پوش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از بازی کردن در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راضی نبوده است.

ادن آزار در جام جهانی قطر در حالی بار دیگر بازوبند تیم ملی کشورش، بلژیک را به بازو بست که در فصل جاری باشگاهی در باشگاهش رئال مادرید تنها ۷ بازی انجام داده بود.

اما روبرتو مارتینز، سرمربی وقت بلژیک، به این مهاجم ۳۲ساله اعتماد داشت و از او خواست در قطر به میدان برود. اما بعد از نتایج ضعیف بلژیکی‌ها در قطر و حذف زودهنگام‌شان از رقابت‌ها آزار اعلام کرد با بازی‌های ملی خداحافظی کرده و دیگر پیراهن تیم ملی این کشور را به تن نخواهد کرد.

آزار امروز در مصاحبه با یک رسانه بلژیکی می‌گوید از اینکه در قطر با پیراهن بلژیک بازی کرد راضی نیست چرا که اعتقاد دارد نوبت به نسل جوان رسیده و به جای او یک بازیکن جوان لیاقت بیشتری برای بازی کردن در جام جهانی با پیراهن بلژیک داشت.

او در مصاحبه با HLN گفت: چهره‌های جدیدی منتظر ورود به تیم ملی هستند. من با اینکه در رئال بازی نمی‌کردم به تیم ملی ملحق شدم و شروع کردم به بازی برای بلژیک. اصلا از این شرایط راضی نبودم و خوشم نمی‌آید. چرا که دائما به خودم می‌گفتم یک نسل جدید از راه رسیده که لیاقتش برای پوشیدن این پیراهن در حال حاضر از من بیشتر است.

آزار درباره تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی گفت: مدتی بود می‌دانستم که بعد از این جام جهانی باید خداحافظی کنم. عملکرد ما و نتایجمان در قطر روی تصمیم من تاثیرگذار نبود. البته حیف شد که نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم ولی من قبلا تصمیمم را گرفته بودم. وقت خداحافظی رسیده بود. اولین بار بعد از دوره قبلی یورو به این فکر کردم. من در رئال با تونی کروس هم‌تیمی هستم که او هم دو سال پیش از تیم ملی آلمان کناره‌گیری کرد و گفت اینطور راحت‌تر است چرا که در فیفادی‌ها که بقیه بازیکنان باید به اردوهای ملی ملحق شوند او وقت آزاد دارد تا در کنار خانواده‌اش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی