سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
۰ |
۰
بازیکن متهم به تجاوز به تیم ملی دعوت شد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشرف حکیمی با وجودی که متهم به تجاوز است به تیم ملی مراکش دعوت شده است

با وجود اینکه اشرف حکیمی مدافع پاری‌سن‌ژرمن در یک پرونده اتهام تجاوز جنسی در فرانسه متهم شده، برای بازی‌های دوستانه مقابل برزیل و پرو به تیم مراکش دعوت شد. ولید الرکراکی، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش گفت که این کشور از مدافع پاری‌سن‌ژرمن حمایت می کند و به همین خاطر او را برای دو بازی پیش رو به اردوی تیم ملی این کشور دعوت کرده است.

رکراکی در یک نشست خبری برای اولین بازی‌های مراکش بعد از جام جهانی ۲۰۲۲، فهرست نفرات خود را اعلام کرد که حضور اشرف حکیمی در این فهرست توجه‌ها را به خود جلب کرده است.  دادستانی فرانسه اشرف حکیمی را به تجاوز جنسی متهم کرد. یک زن ۲۴ ساله فرانسوی، این ملی‌پوش مراکشی را متهم کرده و پرونده قضایی علیه او باز شده است. هنوز رای نهایی درباره این بازیکن که در پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند اعلام نشده است.

 البته حکیمی اجازه خروج از فرانسه را دریافت کرد و هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا برای پاری‌سن‌ژرمن در مونیخ بازی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش گفت: «ما و همه مراکشی‌ها پشت اشرف حکیمی هستیم. او تا زمانی که خلاف آن ثابت نشود بی گناه است.»

رکراکی روز دوشنبه در پاسخ به سوالی درباره حکیمی گفت: «من اغلب با اشرف صحبت می‌کنم. او بازیکن آرامی است و در زمین و خارج از زمین، قوی است. ابتدا باید به فوتبال فکر کنیم. او افرادی را دارد که کارهایش را برای او انجام می دهند. اکنون زمان حمایت از او است.»

در همین رابطه: از هم پاشیدن خانواده فوتبالیست معروف بعد از آوردن یک زن به خانه!/ از بازجویی تا درخواست طلاق خان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی