نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تغییرات گسترده در پرسپولیس و استقلال/ درویش و فتح‌الله‌زاده رفتنی شدند؟
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است در اریبهشت سال آینده فرایند تغییر در هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شود.

دو روز قبل حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که بعد از بررسی کامل عملکرد مدیرعامل و هیئت مدیره وقت باشگاه استقلال، این افراد به اتهام کتمان وقایع مالی و عدم ارائه اطلاعات جامع و کامل مطابق مواد ۷۲ و ۷۵ قانون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴، به مراجع قضایی معرفی شدند.

همچنین روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه در خصوص قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار خود و ورود سازمان بازرسی توضیحانی را ارائه کرد. (اینجا بخوانید)

با بیان این صحبت‌ها از روز گذشته زمزمه‌هایی بابت تغییرات در دو هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به وجود آمد و البته برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال نیز در پی صحبت‌های قربانزاده به صورت مستقیم و غیر مستقیم واکنش‌هایی به این اظهار نظر نشان دادند.

اما ماجرای تغییرات در هیئت مدیره دو باشگاه چیست و چه اتفاقی قرار است رخ بدهد؟ پیگیری‌های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که وزیر اقتصاد و دارایی اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که جزو شرکت‌های بورسی به شمار می‌روند را از وزارت ورزش و جوانان لغو کرده و قصد دارد برای حرفه‌ای‌تر اداره شدن این دو شرکت با انجام مصاحبه در سه حوزه مالی، فنی و حقوقی اعضای هیئت مدیره دو باشگاه را مشخص کند.

این طور که از صحبت‌های مسئولان خصوصی سازی مشخص شده قرار است فرایند تغییر اردیبهشت سال آینده کلید بخورد و مصاحبه دو روز قبل وی هم بدون دلیل انجام نشده است. بدین ترتیب از مدیران مد نظر وزارت اقتصاد و دارایی در سه موضوع فنی، مالی و حقوقی مصاحبه گرفته می‌شود و در نهایت برای هر دو هیئت مدیره ۷ نفر انتخاب می‌شوند.قرار است از اعضای فعلی دو هیئت مدیره هم در این مصاحبه استفاده شود و در صورتی که هر یک از آنها شایستگی حضور در هیئت مدیره را داشته باشند به کارشان ادامه می‌دهند.

در مورد تغییر مدیرعامل و دیگر امور فنی و تخصصی دو باشگاه، تصمیم گیری با وزارت ورزش و جوانان است اما وزارت ورزش نیز باید همسو با انتخاب‌های وزارت اقتصاد تصمیم گیری کند. بنابراین با انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید و پیشنهاد آنها به وزیر ورزش و جوانان ممکن است تغییری در مدیرعامل ایجاد نشود و شاید هم تغییرات حتی به مدیرعامل هم برسد اما اجرای این مساله در اردیبشهت ماه سال‌اینده قطعی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیان IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    بنجاق تاج الاستقلال غارتگر و چپاولگر بیت المال ۸ دهه حکومتی است ، اما بنجاق پرسپولیس مردمی و اولین باشگاه حرفه ای فوتبال ما هستند لذا به اسارت در آوردن پرسپولیس و شریک جرم قرار دادن آن جوف این کیسه حکومتی آنهم علیرغم میل هواداران پرسپولیس عملی نادرست و نابخشودنی است !!! دولت باید اشتباه خود را سریعا رفع و از سوزاندن تر و خشک ‌با هم خوداری و باشگاه پرسپولیس حرفه ای و مردمی را مانند گذشته به صاحبان اصلی خودش مردم وا گذار کنند !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی