نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تعطیلات به موقع برای پرسپولیس و گل محمدی/ ستاره‌ها یکی یکی از راه می رسند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد مصدومان پرسپولیس می توانند در اولین بازی سال جدید تیمشان را همراهی کنند.

شکست مقابل سپاهان شانس پرسپولیس را برای قهرمانی در این فصل به حداقل رسانده است. با این حال قرمزهای پایتخت نشین باید هرچه دارند در ۷ بازی باقی مانده بگذارند و بتوانند بیشترین امتیازات را کسب کنند. یکی از بزرگترین مشکلات یحیی گل محمدی در هفته‌های اخیر مصدومیت ستاره‌های پرسپولیس بود. یحیی دیاباته، سعید صادقی را به دلیل آسیب دیدگی هفته‌ها در اختیار نداشت.

قبل از شروع بازی مقابل تراکتور گولسیانی و سرلک را از دست داد و همچنین ویروس سرماخوردگی هم به تیمش رخنه کرد و اسدبیگی و اسماعیلی فر را از او گرفت. در جریان بازی مقابل سپاهان هم مرتضی پورعلی گنجی به شدت از ناحیه گردن آسیب دید و مرتضی برای درمان مصدومیت خود راهی قطر و کمپ اسپایر شد. هرچند تیم گل محمدی با وجود داشتن بازیکنان بسیار خوب نتوانست خوب نتیجه بگیرد و نمایش مورد پسند هوادارانش را ارائه دهد، ولی این مصدومیت‌های سریالی هم تاثیر خودش را داشت و کیفیت پرسپولیس را پایین آورد.

بزرگترین شانس گل محمدی در حال حاضر این است که بازی‌های لیگ به دلیل فیفا دی پیش رو و تعطیلات نوروزی تعطیل شده و خبری از برگزاری بازی‌های لیگ و جام حذفی نخواهد بود. این بهترین فرصت برای مصدومان پرسپولیس است که خودشان را به مرز آمادگی برسانند و برای شروع مجدد بازی‌ها در فروردین ماه آماده شوند.

آنطور که مشخص است همه مصدومان پرسپولیس برای بازی بعدی این تیم آماده خواهند شد و به اولین دیدار این تیم در سال جدید خواهند رسید. پرسپولیس در اولین بازی خود رد سال ۱۴۰۲ باید ۱۱ فروردین به مصاف مس رفسنجان برود. مسابقه ای که در رفسنجان برگزار خواهد شد و دیدار بسیار سختی برای یحیی و تیمش خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی