هشدار مهم سرمربی استقلال؛ نگران بازیکنان و امتیازهای تیم هستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که فرصت کمتری تا پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی برای باشگاه استقلال باقی مانده سرمربی پرتغالی این تیم نسبت به وضعیت باشگاه استقلال ابراز نگرانی کرد.

ریکاردو ساپینتو که در روزهای گذشته بارها مسائل مالی و مشکلات اینچنینی اخیر مجموعه اش را در صحبت با رسانه ها و اعضای باشگاه مطرح کرده بار دیگر در فرصت تعطیلی یک روزه تمرینات استقلال به این موضوع پرداخت.

شنیده ها از افراد نزدیک به تیم استقلال حاکی از آن است که ظاهراً ریکاردو ساپینتو در صحبت با یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده که نگران وضعیت باشگاه در ارتباط با پرداخت بدهی مربی قبلی ایتالیایی اش است و می ترسد که مبادا امتیازی از تیمش کسر بشود.

ساپینتو که ظاهراً با مراجعه به سایت رسمی فیفا از جریمه احتمالی باشگاه فعلی اش در صورت عدم پرداخت پول استراماچونی کاملا مطلع است می‌داند اگر این مبلغ به موقع پرداخت نشود ۶ امتیاز از استقلال کسر خواهد شد و این برابر است با از بین رفتن امتیازات دو پیروزی این فصل تیم استقلال!

ساپینتو که برای کسب پیروزی در فصل سخت امسال فشارهای زیادی را از سوی کمیته داوران، کمیته انضباطی و دیگر عوامل فوتبالی فدراسیون متحمل شده و تلاش زیادی برای تیمش کشیده، بار دیگر به باشگاه استقلال اعلام کرد برای حل مشکل مالی استراماچونی هر کاری از دستشان برمی آید دریغ نکنند تا زحمات بازیکنانش هدر نرود.

طبق اعلام قبلی فیفا، استقلال حداکثر تا یازدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ فرصت دارد بدهی استراماچونی را پرداخت کند تا شامل جرایم بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و کسر ۶ امتیاز نشود. این در حالی است که هنوز هیچ اقدام مثبتی در این ارتباط صورت نگرفته و حتی یک پنجم مبلغ بدهی استقلال به استراماچونی هم جمع آوری نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی