نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
استیون جرارد و فرانک لمپارد نامزد جانشینی سرمربی تیم ملی انگلیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرانک لمپارد و استیون جرارد که اخیرا از هدایت دو باشگاه لیگ برتری اخراج شدند به عنوان نامزدهای یک پست مربی‌گری جدید مطرح هستند.

اتحادیه فوتبال انگلیس دو ستاره سابق فوتبال این کشور که مدتی است به دنیای مربی‌گری وارد شده و در حال حاضر بدون تیم هستند را برای هدایت یکی از تیم‌های ملی این کشور در نظر گرفته است.

روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید لی کارسلی، سرمربی تیم ملی زیر ۲۱سال انگلیس، در شروع تابستان آینده از کارش برکنار شده و یکی از دو گزینه اتحادیه که شامل فرانک لمپارد و استیون جرارد هستند به جای او روی نیمکت خواهند نشست.

لمپارد و جرارد در دوران فوتبالی‌شان با پیراهن چلسی و لیورپول بارها در مقابل هم قرار گرفتند و رقابتی ویژه بین آنها برقرار بود. هر دوی آنها در این فصل سکان هدایت تیم‌هایی لیگ برتری را در اختیار داشتند ولی لمپارد در میانه فصل از اورتون و جرارد از استون‌ویلا اخراج شد تا هر دو حالا بدون تیم باشند.

بر اساس این گزارش علاوه بر استیون جرارد و فرانک لمپارد، اتحادیه فوتبال، اسکات پارکر را هم به عنوان یکی از نامزدها در نظر گرفته است. با توجه به اینکه قرارداد گرت ساوت‌گیت در تیم ملی بزرگسالان انگلیس بعد از رقابت‌های یورو در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، اتحادیه قصد دارد کسی را به عنوان مربی تیم زیر ۲۱ سال کشور انتخاب کند که در آن زمان جانشین ساوت‌گیت باشد.

در همین رابطه: ۵ گزینه برای هدایت تیم ملی انگلیس/ ۲ خارجی و ۳ داخلی در لیست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی