نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
 لژیونر سرشناس اروپایی حامی سفت و سخت قلعه نویی؛ همه ما پشت تو هستیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ملی پوش فوتبال ایران از امیر قلعه نویی حمایت کرد.

اللهیار صیادمنش لژیونر کشورمان در تیم هال سیتی بعد از سپری کردن دوران مصدومیتش در چند بازی اخیر تیمش به‌صورت بازیکن جایگزین بازی کرد. ما این گفت‌وگو با صیادمنش را در حالی انجام دادیم که او و هم‌تیمی‌هایش باید مهیای بازی با تیم صدرنشین می‌شدند.


 بعد از مصدومیت شدیدت چند بازی را به شکل بازیکن جایگزین به میدان رفتی که این مسأله قطعاً اتفاق خوبی برایت بود.
حتماً همین طور است. در بازی اول بعد از مصدومیتم ده دقیقه و در بازی دومم که برگشتم ۱۵ دقیقه برای تیمم به میدان رفتم . به شرایط بازی برگشتم و نشان دادم که هنوز هم می‌توانم مهره قابل اتکایی برای تیمم باشم. سعی کردم در همان دقایق هم خواسته‌های مربی را اجرا کنم.


چه زمانی به ترکیب برمی‌گردی؟
الان که با شما حرف می‌زنم با بقیه بچه‌های تیم در حال آماده شدن برای بازی مقابل برنلی تیم صدرنشین هستیم. من هم در تلاش هستم که بهترین نمایش ممکن را ارائه دهم. خوشبختانه روحیه خودم خیلی بهتر شده و فکر می‌کنم همین شرایط روحی خوب به من کمک می‌کند که در آینده  نزدیک دوباره بتوانم خواسته‌های سرمربی‌ام را در زمین اجرا کنم.


اتفاقاً سرمربی‌ات هم روی تو حساب زیادی بازی کرده.
سرمربی تیم به من اعتقاد دارد و من هم همیشه سعی کرده‌ام هر تعداد دقیقه‌ای که به میدان رفتم جواب اطمینان سرمربی را بدهم. ان‌شاءالله دوباره خیلی زود به همان بازیکن مد نظر سرمربی و هواداران تبدیل شوم.


در رابطه با انتخاب سرمربی جدید تیم ملی چه نظری ‌داری؟
سرمربی انتخاب شده مربی خیلی خوبی هستند و از تجربه و کارایی لازم برخوردارند. من اعتقاد خاصی به مربیان ایرانی دارم و معتقدم این مربیان هم از کارایی و دانش لازم برخوردارند. در مورد موفقیت هم ما نباید پیش‌داوری کنیم و از حالا فشار روی سرمربی‌مان بگذاریم و به دور از هرگونه حاشیه با وحدت و یکدلی و اتحاد تیمی بهترین نمایش‌ها را با تیم ملی ارائه دهیم. برای موفقیت تیم ملی‌ هم باید امیدوار باشیم و از ایشان بیشتر حمایت کنیم. لژیونرها از سرمربی تیم ملی حمایت خواهند کرد و حتماً در کنار سایر بازیکنان بهترین همکاری را خواهند داشت تا تیم قدرتمندی بسازیم و بهترین باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    اگر به کارنامه قلعه‌نویی نگاه کنید همیشه یک مهاجم نوک سرزن در ارنج او بوده است ایرادی به او وارد نیست چون هر مربی به اصولی که باور دارد عمل می کند حتی پپ گواردیولا که پدر تیکی تاکا ست و سال ها بدون مهاجم واقعی یعنی با هافبک های پا به توپ و پاسور فراوان تیمش را ارنج می کرد با آوردن ارلینگ هالند به منچستر سیتی در پاره ای از اوقات به بازی مستقیم با روی آورد حتی هافبک مرکزیش رودری هم در برخی موارد این نقش را برعهده گرفته و با سر دروازه رقیبان را گشوده است یعنی در شرایط مناسب باید از هر روشی استفاده کرد به قول مصطفی دنیزلی در فوتبال گارانتی وجود ندارد قاعدتاً شهریار مغانلو گمشده قلعه‌نویی در ارنج خواهد بود پس قاعدتاً بازیکنان نامداری که بسیاریشان لژیونر های شاغل در باشگاه های خارجی هستند باید نیمکت نشینی را تجربه کنند این موضوع هم پتانسیل حاشیه سازی را در تیم بالا می‌برد احتمال ضعیف تر این که قلعه‌نویی از اصولش عدول کند در این صورت تیمش در روند حرکتیش دچار مشکلات فراوانی خواهد شد مصداق ضرب المثل معروف کلاغ خواست راه رفتن کبک رایا د بگیرد راه رفتن خودش را هم فراموش کرد خواهد بود
  • تاجی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    خدابخیرکنه امیدوارم سال جدیرسال خوبی باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی