به بهانه ماجرای اعتصاب؛ چرا بازیکنان استقلال در پرونده استراماچونی کمک نمی‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان استقلال در فاصله کمتر از دو هفته تا بازی با ذوب آهن اعتصاب کردند.

در حالی که باشگاه استقلال به طور رسمی از هواداران خود در ماجرای استراماچونی کمک مالی خواسته بود،طبق اعلام خود فتح الله زاده فقط حدود ۳۰۰ میلیون تومان پول جمع شد که در واقع یک شکست بزرگ برای استقلال و استقلالی ها بود. تقریبا چند روز بعد از این اتفاق خبر می‌رسد که بازیکنان استقلال در اعتراض به مشکلات مالی خود و برای اینکه تا شب عید دریافتی دیگری داشته باشند، اعتصاب کرده و قید تمرین کردن را زده اند.

حالا سوال اینجاست که چرا وقتی استقلالی ها از مردم پول می‌خواهند خود بازیکنانشان حاضر نمی‌شوند در ماجرای استراماچونی کمک کرده و لااقل کمی دیرتر پول های خود را دریافت کنند تا پرونده استراماچونی بسته شود؟ وقتی بازیکن استقلال که پیراهن این تیم را بر تن دارد و ادعای استقلالی بودن هم دارد هیچ کمکی نمی کند، فتح الله زاده و سایر مدیران استقلال نباید از مردم انتظار کمک مالی داشته باشند.

بازیکن دیر یا زود به هر حال پولش را می گیرد اما مردم برای تماشای بازی های استقلال از جیب پول می‌دهند و حالا هم باید در بی عرضگی مدیران سابق شریک شده و پول استراماچونی را بدهند. پولی که به خاطر عدم پرداخت به موقع چند برابر شده و دولت باید برای تهیه آن به باشگاه استقلال کمک کند!

این در حالی است که بازیکنان این تیم نه تنها هیچ کمکی در این پرونده نکردند بلکه حالا به خاطر پول خودشان در حساس‌ترین روزهای فصل دست به اعتصاب زده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • فرزاد IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    آقای نویسنده درود و سپاس فراوان نثارت که حق گفتی💙بهترین مطلبی که خوندم همین بود با تشکر فراوان از نویسنده این متن💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی