کارلو آنچلوتی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

طبق قوانین نانوشته رئال مادرید، اگر آنچلوتی موفق به کسب یک جام مهم نشود، مجبور به ترک باشگاه خواهد شد.

اگرچه رئال مادرید در این فصل دو عنوان قهرمانی در سوپرکاپ یوفا و جام جهانی باشگاه‌ها کسب کرده است، و حتی با وجود اینکه در سه رقابت بزرگ حضور دارد، آینده کارلو آنچلوتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این به دلیل قانون نانوشته‌ای است که می‌گوید هر مربی رئال مادرید که قهرمان لیگ، کوپادل‌ری یا لیگ قهرمانان اروپا نشود، باید در پایان فصل برود. آنچلوتی این موضوع را به خوبی می‌داند، و همین اتفاق در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ برای خودش رخ داد، اما او امیدوار است که امسال متفاوت باشد.

آنچلوتی در پاسخ به سوالی درباره این موضوع که روز شنبه در نشست خبری از او پرسیده شد، گفت: «فکر می‌کنم در یکی از این سه مسابقه برنده می‌شویم، بنابراین موضوع بحث‌برانگیز است. باشگاه باید این مورد را ارزیابی کند. باشگاه در پایان فصل در مورد این موضوع تصمیم می‌گیرد، اما من می‌خواهم ادامه دهم. تا زمانی که باشگاه من را بخواهد من لذت خواهم برد، چه آنها من را برای سه ماه در اینجا بخواهند چه برای سه سال. قوانین مکتوب گاهی تغییر می‌کنند و قوانین نانوشته نیز همینطور.»

آنچلوتی بر این باور خود تاکید کرد که رئال مادرید حداقل یک تورنمنت را در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ برنده خواهد شد و اشاره کرد که لیگ قهرمانان اروپا ممکن است بیشترین شانس موفقیت را داشته باشد. او ادامه داد: «ما در حال حاضر در نیمه نهایی کوپادل‌ری یک نقطه ضعف داریم و از لالیگا عقب هستیم، اما با همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌اند هم‌سطح هستیم.»

در هر صورت، این مربی ایتالیایی به صراحت اعلام کرده که رئال مادرید آخرین ماجراجویی او در سطح باشگاهی خواهد بود و می‌خواهد تا آنجا که ممکن است این تجربه را طولانی کند. او عاشق باشگاه و شهر است و تمایلی به دست کشیدن از این ماجراجویی ندارد. اگر او از رئال جدا شود، به دنبال کار در تیم‌های ملی می‌رود و برزیل مدت‌هاست که با او مرتبط است.

در حال حاضر، فاصله در رقابت‌های قهرمانی لالیگا ۹ امتیاز است، بنابراین آنچلوتی می‌داند که اگر رئال مادرید بخواهد شانس قهرمانی خود را حفظ کند، باید روز یکشنبه در نوکمپ پیروز شود.

او گفت: «ما باید بارسلونا را یک شیر ببینیم نه یک گربه. ما باید خوب آماده شویم و به صورت فردی و جمعی، دفاعی و هجومی خوب بازی کنیم. سخت است که بدانیم بارسلونا چگونه بازی خواهد کرد، زیرا این یک بازی متفاوت از بازی دور رفت نیمه‌نهایی کوپا دل ری است. اگر ما زودتر گل بزنیم ممکن است شرایط برعکس شود. در هر صورت ما فوتبال هجومی بازی خواهیم کرد.»

این مطلب را هم بخوانید: آنچلوتی: به دعوای زن و شوهری کاری نداشته باشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی