نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استوری‌های استقلالی‌ها ادامه دارد/ حمایت از هم‌تیمی در واکنش به جریمه سنگین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای تیم استقلال در واکنش به تصمیم باشگاه برای جریمه غلامی واکنش نشان می دهند.

شب گذشته بود که باشگاه استقلال اعلام کرد عارف غلامی به دلیل تعطیلی تمرینات و همچنین استوری علیه باشگاه ۲۱ درصد از قرارداد خود را جریمه خواهد شد.

این اتفاق باعث ناراحتی بازیکنان استقلال شده و آنها تصمیم دارند از این بازیکن حمایت کنند. ظاهرا داستان استوری‌های سال ۱۴۰۱ ادامه دارد و قرار است اعضای این تیم در حمایت از غلامی استوری‌هایی را به صورت مشترک منتشر کنند.

تیم فوتبال استقلال از روز سوم فرورین تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استوری بی استوری ! IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    تیم مگه کاپیتان نداره ؟برای حل هر مشکلی باید از راهش وارد شد ، یه تیم فوتبال کاپیتان داره و یکی از وظایف کاپیتانها حل و فصل مشکلات بازیکنان و رساندن حرفها و نظرات آنها به مدیریت است ،بازیکن باید تمرین کنه بازی کنه تا مشکلاتش حل بشه یه تیم فوتبال مثل یک خانواده میمونه مگه وقتی پدر خانواده به مشکلات مادی خورده و دستش خالی شده ( به هر دلیلی ) فرزندان خانواده باید خانه را ترک کنن یا مشکلات خانه شان را با هر کس و ناکسی مطرح کنن یا سریع سر سفره دیگری بنشینن یا هر روز در خانه جار و جنجال راه بندازن ؟ آقای عارف غلامی و دیگر بازیکنان عزیز استقلال بدانند جامعه در چه وضعیت اقتصادی به سر میبرد و حقوق و درآمد مردم چقدر است و با چه مشتی بدست می آید و بی جهت نه برای خودشان نه برای تیم حاشیه نسازند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی