نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
۳ |
۰
ناصر محمدخانی، تک‌ستاره ایران مقابل روس‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سال‌ها قبل تیم ب شوروی به تهران آمد و سه بازی دوستانه برگزار کرد که هر سه بازی را برد.

در سال‌هایی که هنوز فروپاشی شوروی صورت نگرفته بود، تیم دوم این کشور با کلی ستاره به تهران آمد و توانست تیم‌های ملی ایران، پرسپولیس و استقلال را شکست دهد. تیم دوم شوروی با سه گل از سد استقلال عبور کرد و تیم ملی فوتبال ایران را هم با  یک گل شکست داد. پرسپولیس دیگر تیم ایرانی بود که با روس ها پیکار کرد و بازی نسبتا خوبی مقابل تیم دوم شوروی انجام داد هر چند که آن‌ها هم با نتیجه دو بر یک شکست خوردند اما ستاره آن بازی کسی نبود به جز ناصرمحمدخانی که تک‌گل پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد و بازی بسیار خوبی را هم به نمایش گذاشت.

محمدخانی تنها بازیکن ایرانی بود که در آن سفر روس‌ها به تهران توانست گل‌زنی کند و استعداد فوتبال ایران را به آن‌ها نشان دهد. شوروی در آن سال‌ها تیم بسیار خوبی داشت ولی تیم اول خود را به تهران نیاورد.

 پس از گذشت بیش از سه دهه امشب تیم ملی ایران  مقابل روسیه صف‌آرایی می‌کند و باید دید آیا می‌تواند بعد از سال‌ها انتقام آن شکست‌ها را بگیرد یا نه! حالا دیگر خبری از شوروی نیست و روسیه که مجوز حضور در جام جهانی فوتبال را پیدا نکرد، تبدیل به تیمی شده که این روزها حرف از حضورش در میان تیم‌های آسیایی است هرچند که سرمربی این تیم از این قضیه ابراز بی‌اطلاعی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • احمدرضا IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    یادش بخیر،عجب دریبل های ناصر خان محمد خانی به روسها زد،یاد حمید علیدوستی،چنگیز،محمد پنجی،قایقران گیلان و...بخیر،عجب بازیکنانی بودند،محمد خانی الان بازی می کرد کم کم در اتلتیکو مادرید یا دورتموند ،ناپل و....بازی می کرد
    • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
      ببخشید احمد رضا عابد زاده نیستی یوقت ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی