پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
۳ |
۰
پایان خنده‌های ساپینتو؛ سرمربی استقلال نگران چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دور جدید تمرین استقلال از امروز در کمپ ناصر حجازی آغاز شد.

ریکاردو ساپینتو که همواره در تمرینات استقلال لبخند می‌زند، امروز با چهره‌ای بر افروخته شاهد تلاش شاگردانش بود.

به نظر می‌رسد او از عدم رفع مشکلات مالی بازیکنانش ناراحت است و می‌ترسد، این موضوع مانع بزرگی بر سر مسیر قهرمانی تیمش ایجاد کند.

پیش از عید باشگاه به جای پرداخت پاداش و درصدی از قرارداد بازیکنان عارف غلامی را ۲۰ درصد جریمه کرد. این موضوع موجب حمایت همه جانبه بازیکنان و حتی سرمربی از عارف غلامی شد.

استقلال هم در لیگ برتر مدعی قهرمانی است و هم در جام حذفی؛ در چنین شرایطی ریکاردو ساپینتو انتظار داشت، باشگاه پیش از عید پاداش‌های معوقه و بخشی از قرارداد را به بازیکنان پرداخت کند اما در نهایت بازیکنان دست خالی به خانه‌های خود رفتند.

ساپینتو از این موضوع ناراحت است و به خوبی می‌داند مشکلات مالی ممکن است، تیم را از مسیر قهرمانی دور کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محسن IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    استقلالیا دیرتر رفتند و زودترم برگشتند . یکی به یحیی بگه جمعه دیگه تو رفسنجان بازی سختی داریم تازه ۴ تا ملی پوش ترابی ، امیری ، سرلک ، بیرو + وحدت هنانوف ملی پوش تاجیک نیستند . تیم ملی ۸ فروردین بازی داره و بازیکنان خسته میان برای بازی مس رفسنجان . ترابی هم که انگار سرماخورده فعلا ، یحیی جان حداقل اگه دور دورات تموم شد بیا تمرین را شروع کن بقیه آماده بشن
    • حسین IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
      خبر ورزشی ما استقلالی‌ها دیگه عادت کرده ایم به تیترهای مایوس کننده که هروز از شما می بینیم اینقدر بنویسید تا خودتان خسته شوید چون هرچه ما می گوییم دست از تخریب استقلال بردارید توی گوشتون نمی رود که نمی رود حالا توصیه می کم اینقدر قلم بزنید تا ببینیم کی وچه موقع خسته می شید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی