شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
۱۳ |
۰
آخرین خبر از احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن لوکادیا ستاره هلندی نیم فصل اول پرسپولیس شرایط بازگشت به این تیم را ندارد.

طی روزهای گذشته در فضای مجازی شایعه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس مطرح شد. مهاجم هلندی که هنوز هم بهترین گلزن پرسپولیس به حساب می‌آید، محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم دارد.

با این حال در تصمیمی عجیب و ناگهانی پرسپولیس را قبل از دربی رها کرد و تا این لحظه هم خبری از عقد قرارداد این بازیکن با تیم دیگری نیست. پیگیری‌های ما اما نشان می‌دهد که لوکادیا نمی‌تواند در این مقطع به پرسپولیس بازگردد و خبر بازگشت او به عنوان بازیکن آزاد صحت ندارد.

باشگاه پرسپولیس در واقع قرارداد ستاره هلندی را فسخ نکرده و فقط نام لوکادیا را از فهرست لیگ برتری‌اش بیرون آورده تا جا برای حضور پریرا باز شود. از همین رو امکان بازگشت لوکادیا برای این فصل وجود ندارد و در صورتیکه دو طرف مایل به همکاری مجدد باشند، این اتفاق برای فصل آینده خواهد افتاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • سرباز IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    قطعا این خبرسازی کار خود باشگاه پرسپولیس و اینجت لوکادیا است .چندین ماه از زمان رفتن لوکادیا گذشته است و باشگاه پرسپولیس با انواع و اقسام بهانه ها موضوع شکایت از این بازیکن را روی زمین کشیده این خبرسازی بازگشت لوکادیا هم بهانه جدیدی است تا باشگاه دوباره از لوکادیا شکایت نکنه چون بدلیل ضعف قرارداد نوشته شده می دونه که نمی تونه از این بازیکن شکایت کند فقط می خواد زمان بگذرد تا قضیه مشمول مرور زمان شود و با افکار عمومی بازی کند.
    • کیسه حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      اصلا اینطور نیست مثل همیشه توهم کیسه کشان
  • کیان IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    این مدیریتهای تحمیلی دولتی و قرادادهای حبابی در باشگاه پرسپولیس که اولین باشگاه حرفه ای و مردمی فوتبال ما بودند جای تاسف دارد اگر نه چرا پرسپولیس در گذشته ها سقف قرار داد و مشکل قرار داد فی مابین با بازیکنان خارجی نداشتند !!!
  • گرگانی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    واقع بین باشیم بعد صحبتای لوکا در مورد ایران مطمنا دیگه مقدور نیست ایران برگرده
    • زنده باد ایران IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      معلومه برنمیگرده طرفو زیاد تحویل گرفتن فک کرد مسیه یه جوری تیتر زده ستاره هلندی یکی ندونه فک میکنه روبنه یه بازیکن درجه سه هلندی که این حرفا رو نداره ۲ میلیون یوروم پول گرفت حالا عبدی عمری ال کثیر همشون رو هم شده ۲۰۰ کا
    • ارتش سرخ IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      استاد! بدون اطلاع نظر نده!!! برو بخون لوکادیا کدوم تیم ها بازی کرده بعد نظر بده یه زمانی تو برایتون 20 میلیون بابتش پول دادن!!! ضمنا قرارداد جدید آل کثیر 10 میلیارد عبدی میلیارد و عمری 00 میلیونه!!!
  • سلام IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    اگه واقعیت باشه باشگاه نباید اجازه برگشت صادر کنه اصلا جوابشو نباید داد همش تقصیر یحیی است اگه از اول مهدی عبدی مهاجم ثابت تیم بود هیچ وقت به امثال لوکادیا احتیاج نداشتیم آخه حيف نیست مهاجم خوبی مثل عبدی رو نيمکت باشه و ازش استفاده استفاده نشه بعد امثال تمیروف شيخ پریرا فیکس باشن خداوکیلی هر سه تایی شان روهم اندازه عبدی نمیشن پرسپولیس چوب حماقت یحیی را خورده يکی هم نیست بگه عبدی چه مشکلی داره که ازش استفاده نمیکنی اونم کسی که پیشتر خودشو ثابت کرده و پرسپولیس آخرین قهرمانی را مدیون عبدی هست چون همین عبدی تو هر ۳ بازی آخر لیگ گلزنی کرد و باعث قهرمانی شد ولی یکی مثل تمیروف که شوخی بود تا واقعیت انقد فیکس بود تا باعث قهرمانی استقلال شد اون همه موقعیت را هدر داد تا که استقلال راحت صدر جدول باشه
    • علی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      یحیی یکی از بهترین مربی های اسیا هست پس خجالت بکش واادب باش
  • سعید IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    تلفن روش قطع کنند یامسدودش کنندکه دیگه پیام هم نده😎😂😂
  • بابا لُنگ دارز IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    اینم یه فیلم جدید از لنگه حکومتیه برای گرفتن بودجه از وزارت و فدراسیون ، برید مسی و رونالدو را هم بیارید قهرمان فصل سپاهان یا استقلاله، شما هم به فکر کسب سهمیه باشید تا گل گهر انو ازتو نگرفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی