نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
پیگیری سجادی استقلال را امیدوار کرد/ مهلت پرداخت طلب استراماچونی بیشتر شد!
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه استقلال از شب گذشته تا امروز به پرداخت طلب استراماچونی امیدوار شدند.

لغو جلسه هیات مدیره یک اپراتور تلفن همراه برای پرداخت مطالبات مربی سابق و ایتالیایی استقلال باعث نگرانی مسئولان این باشگاه و البته هواداران این تیم شد و طی یکی دو روز گذشته موجی از نگرانی در بین طرفداران این تیم به وجود آورد اما از شب گذشته تا امروز اتفاقاتی رخ داده که شاید استقلال را از این پرونده نجات بدهد.

طی پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مسئولان استقلال جلساتی متعدد را برای تامین مبلغ بدهی استراماچونی برگزار کردند. هواداران استقلال در چند روز گذشته حمید سجادی وزیر ورزش را هم مورد انتقاد قرار داده اند که چرا نسبت به شرایط آبی پوشان بی تفاوت است و چرا کاری برای این تیم انجام نمی دهد اما طبق شنیده های خبرنگار آنا از شب گذشته تا امروز نیز حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تماس با استقلالی ها  به آنها اعلام کرده که این موضوع را پیگیری خواهد کرد چون بحث مورد نظر ملی است و در این راستا وزارت ورزش تلاش خود را برای حل این مشکل انجام خواهد داد.

همچنین مسئولان باشگاه استقلال نیز متوجه شدند برای پرداخت طلب استراماچونی و همچنین ارسال نامه توافق با این مربی به فیفا تا روز یازدهم فروردین فرصت دارند و قائدتا یک روز بیشتر فرصت داشتن در این پرونده می تواند خیلی برای مسئولان این باشگاه حیاتی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • سرباز IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    پرده ها کنار می رود . هر روز نمایش جدیدی از باند رسانه ای فتح الله زاده . فردا هم اپیزود جدیدی بیرون می آید که فیفا بخاطر مدرک شوالیه دکتر فتح الله زاده یک ماه فرصت مجدد داده .
    • پرده ها کنار هست ! IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      اتفاقا اینها بازی باند مافیای سرخ دربدر شده است مافیایی که فصل پیش هم علیرغم اینکه استقلال میتوانست در آسیا حضور داشته باشد بخاطر تیم مجهوالهویه و نارس لنگپولیس (موسس ،قاتل تختی ) مانع از حضور استقلال شدند ، عناصر نفوذی در دستگاههای ورزشی و غیر ورزشی که بنام حمایت از پرسپولیس هدفی جز ضربه زدن به میلیونها نفر از مردم ندارند
  • ۶تایی ها IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    نگران نباشید کیسه کشا بابا حمید دوباره دست به کار شده
    • 1209683954 IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      بابا مسعود که برا شما قهرمانی درست کرد
  • امیرعلی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    متاسفانه تیم پیروزی و وزیر اسنپی شون ک جام با اسنپ واسشون میفرستاد این بلا سر استقلال آوردند. پیروزی فقط ۱۲ میلیون دلار بدهی کالدرون و ژوزه مانوئل و برانکو از بیتدالنال خرج کرد بدون برگشت پول. هرسال هم ک داوری ها به سودشونه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی