نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ژاوی - مسی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ژاوی در مصاحبه مطبوعاتی‌اش در مورد آینده لیونل مسی و احتمال بازگشتش به بارسلونا صحبت می‌کند.

سرمربی بارسلونا نظر خود را در مورد آمدن احتمالی مسی بیان کرده اما معتقد است که اکنون زمان صحبت در مورد این مسائل نیست. با این حال او این حقیقت را کتمان نکرده که با این بازیکن آرژانتینی در تماس است و دوست دارد او را در تیمش داشته باشد.

ژاوی گفت: «فکر نمی‌کنم زمان مناسبی برای صحبت در مورد بازگشت لئو باشد. من با او دوست هستم و اغلب با او صحبت می‌کنم، اما زمان مناسبی نیست. نه به نفع مسی است و نه باشگاه. ما به این موضوع فکر می‌کنیم اما از الان تا وقتی که این مساله عملی شود زمان زیادی وجود دارد.»

ژاوی در ادامه توضیح داد: «اشتباه برداشت نکنید، من بزرگ شدن او را دیدم. او مثال‌زدنی است. طبیعی است که بازگشت او همه را هیجان‌زده می‌کند. رقص آخر، مانند مایکل جردن. کاملا طبیعی است که مردم برای بازگشت او هیجان داشته باشند. امیدوارم بتوانم بازگشت لئو به بارسا را ببینم. من اولین کسی خواهم بود که از بازگشت او خوشحال می‌شود. این باشگاه زندگی اوست، او بهترین بازیکن تاریخ است، اما الان وقت صحبت در این مورد نیست. ما رقابت برای دو عنوان قهرمانی را در پیش داریم. ما نباید در مورد خریدهای احتمالی یا مسی صحبت کنیم، باید روی الچه، رئال مادرید و هرچیزی که سر راهمان است تمرکز کنیم.»

سرمربی کاتالانی به صراحت گفت که هیچ کاری برای بازگشت قهرمان جام جهانی انجام نداده و همه چیز در دست مسی است.

او ادامه داد: «این به من بستگی ندارد بلکه به خود مسی بستگی دارد، به خوشحالی او، به این بستگی دارد که آیا او می‌خواهد برگردد و مایل به انجام این کار است یا نه... ما با هم دوستیم و اگر برگردد من خوشحال خواهم شد. من اولین کسی خواهم بود که او را تشویق می‌کنم که برگردد. فعلاً وقتش نیست. ما داریم به لئو و باشگاه بد می‌کنیم. این به عوامل زیادی بستگی دارد. قوانین منصفانه مالی، اما بالاتر از همه اراده لئو.»

از سوی دیگر ژاوی اطمینان داده که هنوز درباره فصل آینده با هیئت مدیره صحبتی نکرده و فقط می‌خواهد روی بازی فردا و چهارشنبه تمرکز کند. او افزود: «راستش را بخواهید من شما را درک نمی‌کنم. تمام سال از ما انتقاد می‌کردید که چرا برنده نمی‌شویم و حالا که یک قدم تا قهرمانی فاصله داریم، از ما درباره بازیکنان فصل آینده می‌پرسید. ما یک قدم با موفقیت در دوران بعد از مسی که خیلی از آن می‌ترسیدیم، فاصله داریم.»

این مطلب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی