نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
اگر مسی به بارسلونا برگردد.../ مشکلات لئو با هم‌تیمی‌هایش حل می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی در صورت بازگشت به بارسلونا باید اختلافاتی که با دو هم‌تیمی سابق خود دارد را حل کند.

در طول هفته گذشته، گمانه‌زنی‌ها پیرامون لیونل مسی و بازگشت احتمالی‌اش به بارسلونا قوت گرفته است.

رافا یوسته، نایب رئیس بارسا، روز جمعه صراحتا اعلام کرد که باشگاه برای بررسی بازگشت احتمالی مسی با عوامل و ایجنت او تماس گرفته است. ژاوی نیز تاکید کرد که درهای بارسا برای بازگشت مسی همیشه باز است. بلافاصله پس از این صحبت‌ها، گزارش‌های بیشتری منتشر شد مبنی بر اینکه مسی به محض دریافت پیشنهادی از سوی بارسا، آن را می‌پذیرد.

اکنون رادیو کاتالونیا جزئیات بیشتری در مورد برنامه‌های بارسلونا و ژاوی ارائه کرده است. این گزارش بیان می‌کند که کاپیتان آرژانتین باید هر گونه اختلاف با هم‌تیمی‌های سابق خود را حل کند زیرا سرمربی می‌خواهد رختکن کاملا متحد باشد. مسی قبل از خروجش اختلاف‌هایی با مارک آندره ترشتگن داشت، در حالی که این گزارش می‌افزاید که تنش‌هایی بین کاپیتان سابق و عثمان دمبله نیز وجود داشت. اما اکنون ترشتگن یکی از کاپیتان‌های باشگاه است و دمبله یکی از مهره‌های کلیدی در برنامه‌های ژاوی است. بنابراین مهم است که مسی در صورت بازگشت به بارسا همه اختلافات را کنار بگذارد.

علاوه بر این، ژاوی معتقد است که برنده ۷ توپ طلا به خوبی با سیستم جدید تیم با ۴ هافبک مرکزی سازگار می‌شود. مسی در یکی از دو پست هافبک تهاجمی قرار میگیرد، جایگاهی که در حال حاضر در اختیار پدری و گاوی است. با این حال، این بازیکن ۳۵ ساله باید در فاز دفاعی نیز نقش داشته باشد و مانند سایر بازیکنان روی توپ کار کند، و این غیرقابل مذاکره است.

آینده جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس که دو تن از دوستان نزدیک مسی هستند نیز احتمالاً باید به طور کامل مشخص شود.

ژاوی به طور مداوم از طریق تلفن با مسی در تماس بوده است، اما قصد دارد در هفته‌های آینده با هم‌تیمی سابق خود رو در رو ملاقات کند، زمانی که بارسلونا عنوان قهرمانی لالیگا را در دست داشته باشد تا در مورد بازگشت او و نکات ذکر شده صحبت کند.

این مطلب را هم بخوانید: ژاوی: معلوم است که دوست داریم مسی هم مانند مایکل جردن «رقص آخر» داشته باشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی