نتیجه باورنکردنی در دربی استانبول/ بشیکتاش ۱۰ نفره معجزه کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی استانبول بین فنرباغچه و بشیکتاش در نیمه دوم با دو تصمیم جنجالی داوری همراه بود اما در نیمه دوم بشیکتاش با اینکه ۱۰ نفره شده بود موفق شد چهار بار دروازه میزبان را باز کند.

 فنرباغچه و بشیکتاش از ساعتی پیش در هفته بیست و هفتم سوپرلیگ ترکیه یکی از دربی‌های این فصل استانبول را برگزار کردند.

دیدار دو تیم که در نیمه اول با پیروزی ۱-۰ فنرباغچه به پایان رسید در نیمه دوم بسیار پرحادثه و جنجالی پیگیری می‌شود. شروع اتفاق‌های عجیب این مسابقه از دقیقه ۵۰ بود. زمانی که انر والنسیا، زننده گل اول فنرباغچه،  با سنگربان بشیکتاش تک به تک شده بود با خطای ولینتون به زمین افتاد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

اما داور مسابقه دومین کارت زرد را به ولینتون نشان داد تا مدافع برزیلی زمین را ترک کرده و بشیکتاش را ۱۰ نفره کند. این دومین پنالتی‌ای بود که انر والنسیا در این بازی به دست آورد. او در نیمه اول گل اول فنرباغچه را در دقیقه ۴۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود. اما والنسیا این بار توپ را به تیر دروازه بشیکتاش کوبید تا امیدهای عقاب‌ها با اینکه ۱۰ نفره شده بودند زنده بماند.

از این لحظه ورق به شکل عجیبی برای بشیکتاش برگشت. عقاب‌ها با اینکه در خانه فنر بازی می‌کردند و ۱-۰ عقب بودند و باید نزدیک به ۴۰ دقیقه را ۱۰ نفره دنبال می‌کردند در دقایق بعدی دست به کاری بزرگ زدند.

هشت دقیقه بعد از این اتفاق‌های جنجالی یعنی پنالتی از دست رفتن فنرباغچه و اخراج بازیکن بشیکتاش، جنک توسون پاس ناتان ردموند را به گل تبدیل کرد تا نتیجه ۱-۱ شود. توسون چهار دقیقه بعد بار دیگر به گل رسید و این بار هم پاس ناتان ردموند را وارد دروازه فنرباغچه کرد تا ورزشگاه اولکر را در سکوت فرو ببرد.

این پایان درخشش عجیب بشیکتاش بعد از ۱۰ نفره شدن نبود و ناتان ردموند، وینگر انگلیسی، که پاس دو گل قبلی بشیکتاش را داده بود این بار پاس صالح اوزجان را به گل تبدیل کرد تا عقاب‌ها در قلعه فنرباغچه ۳-۱ از حریف‌شان پیش بیفتند.

در دقیقه ۹۰+۱ بشیکتاشی‌ها تیر آخر را به قلب فنرباغچه و هواداران مغمومش شلیک کردند و وینسنت ابوبکر کامرونی پاس ناتان ردموند به گل چهارم بشیکتاش تبدیل کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    یاد ده نفره پرسپولیس افتادم با سه گل ایمون زاید عجب بازی بود با استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی