نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
صحبت‌های مهم آنچلوتی در مورد قراردادش و رئال؛ بخواهند تا ۲۰۳۴ می‌مانم/ سوت‌های اعتراضی را شنیدم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از برد پرگل تیمش در مورد قرارداد خود با مادریدی‌ها حرف زد.

رئال مادرید یکشنبه موفق شد با برتری پرگل ۶-۰ برابر وایادولید فاصله‌اش با بارسا را به ۱۲ امتیاز کاهش دهد و با روحیه‌ای خوب به بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر آبی و اناری‌ها برسد. کریم بنزما سه گل زد و لوکاس واسکس، رودریگو و مارکو آسنسیو نیز دیگر گل‌های رئال را زدند. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال بعد از این بازی صحبتهای مهمی را در مورد آینده خود نیز مطرح کرد.

آنچلوتی ابتدا در مورد بازی گفت: «این پیروزی برای ماکلیدی بود. در ابتدا کمی اذیت شدیم و وایادولید بهتر بود ولی پس از زدن گل اول، بازی ما ریتم مناسبی گرفت و گل‌های بعدی را زدیم. سرعت انتقال توپ ما عالی بود و کریم هم نشان داد در بهترین فرم است. امشب همه چیز عالی پیش رفت.»

آنچلوتی درپاسخ به سوال گوتی (اسطوره رئال) در مورد آینده‌اش در رئال گفت: «تو من را نگران می‌بینی؟ من هم به اندازه خودت رئال را دوست دارم. کسی تردید  نداشته باشد که من فقط به رئال فکر می‌کنم. اگر باشگاه از من راضی باشد، تا ۲۰۳۴ هم می‌مانم.»

او در مورد هو شدن ادن آزار پس از ورود به زمین نیز حرف زد. آزار بعد از بیش از یک سال برای اولین بار برای رئال مادرید به میدان رفت: «بله، سوت‌های اعتراضی را شنیدم. ادن در وقفه بازی‌های ملی خوب تمرین کرده بود و امروز هم توانست دقایقی بازی کند. خوب هم کار کرد و یک پاس گل داد. همین‌طور خوب تمرین کند، فرصت بیشتری نیز برای بازی کردن نصیبش می‌شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی