چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
۰ |
۰
علی فتح‌الله‌زاده و استقلال، سوژه تمرین پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم سوژه اصلی تمرین روز سه شنبه گذشته پرسپولیس، برنامه فوتبال برتر و علی فتح‌الله‌زاده بود!

مدیرعامل آبی‌ها در شرایطی پیش از این استعفای خود را به صورت مجازی اعلام کرده بود که پیش تر نتوانست از موعد باقی مانده برای وصول بدهی به طلبکاران باشگاه استقلال استفاده کند و عملا پس از ناکامی در این موضوع، دست‌های خود را به نشانه تسلیم و اینکه مدیر خودی نیست!، بالا برد.

موضوعی که در برنامه دوشنبه شب گذشته فوتبال برتر هم به آن اشاره داشت و عنوان کرد تمام تلاش خود را برای حل کردن مشکلات باشگاه استقلال انجام داده اما موفق به نتیجه رساندن آن نشده است.

او که به همراه پرویز مظلومی میهمان این برنامه تلویزیونی بود، مقابل سوال‌های پرتعداد قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی، درباره اقدامات برای درآمد زایی باشگاه چیزی برای ارائه نداشت و عنوان کرد که پیش تر توسط مدیرعامل سابق شرایط برای درآمدزایی پیش خور شده است. نکته‌ای که اما باعث شد بازیکنان پرسپولیس بیشتر به این موضوع بپردازند ادعای علی فتح‌الله‌زاده مبنی بر پرداخت ۷۰ درصدی از مبلغ قرارداد فصل جاری بوده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس شب عید و این اواخر پرداختی به بازیکنان خود نداشته اند و حالا این صحبت مدیرعامل استقلال باعث شده که شاگردان یحیی گل محمدی متعجب شوند!

البته مدیرعاملی که سال‌ها یکی از محبوب ترین چهره‌های آبی پوشان بود و به بمب ترکاندن مشهور بود، حالا یکی از متهمان حذف استقلال از آسیا لقب گرفته، در ورزشگاه از سوی هواداران تیم خودی اهانت می شنود و در نهایت هم مقابل بازیکنان (روزبه چشمی) با کنایه‌های پرتعداد قرار می گیرد!

با این حال ادعای پرداخت ۷۰ درصدی باعث شد بازیکنان پرسپولیس نیز نسبت به آن حساس شده و پیگیر داستان شوند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی