بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا... دومین ضربه سنگینی که آبی‌ها خوردند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در میانه‌های فصل و زمانی که استقلال به طور جدی مدعی قهرمانی در لیگ برتر نشده بود، ریکاردو ساپینتو مایل بود قراردادش از سوی باشگاه استقلال تمدید شود.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل با ریکاردو ساپینتو قرارداد یک‌ساله بست. بعد از قهرمانی آبی‌ها در سوپرجام و در میانه‌های راه ریکاردو ساپینتو مایل بود این قرارداد برای یک سال دیگر تمدید شود اما با تغییر مدیریت، علی فتح‌الله‌زاده این پروسه را به تاخیر انداخت و اکنون این فرصت را از دست داده است.

گفته می‌شود یک باشگاه قطری سخت به دنبال جذب ریکاردو ساپینتو است و مذاکراتی با مدیر برنامه‌های وی داشته. باشگاه قطری که گفته می‌شود الغرافه است، منتظر پایان فصل است تا قرارداد ریکاردو ساپینتو با تیم استقلال به پایان برسد و او را به دوحه برای عقد قرارداد دعوت کند.

ریکاردو ساپینتو هم‌اکنون با استقلال هم در لیگ برتر مدعی قهرمانی است و هم در جام حذفی. او در این شرایط که با پیشنهاد خوبی از سوی تیم‌های عربی مواجه شده، به طور حتم قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد. بعد از حذف استقلال  از لیگ قهرمانان آسیا این دومین ضربه‌ای است که به تیم آبی‌ها وارد شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • رضایاک IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    با حذف کیسه از لیگ قهرمانان فقط سوژه خنده از دست رفت. کیسه تاحالا حتی یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا راهم ندیده😂😂😂
  • M.o IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    پرافتخارترین تیم ایران سرورتون آبیه ،💙💙این فراز و فرودها همیشه هست و خواهد بود.مهم اینه که بازیکن ها با غیرتند و کارشون لنگ سوزیه،🤣
  • پیگیر فوتبال IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    ریکاردو هرگز استقلال را ترک نخواهد کرد مگراینکه مثل حذف از اسیا دستور از بالا صادر بشه. ساپی اگه میخواست بره همین الآن میرفت. خدمتتون عرض کنم روحیه ساپی به طرفداران کشورهای حاشیه خلیج فارس نمیخوره ساپی پراز انرژیه و فقط طرفداران ایرانی و استادیوم ازادی میتونه انرژی ساپی رو تخلیه کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی