شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
۵ |
۰
عکس| صحنه‌ای که مورایس بابتش به تراکتور کنایه زد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان پاسخ خبرنگاری تبریزی با با تیزهوشی خاصی داد.

دیدار پایانی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر یکی از مهیج‌ترین دیدارهای فصل درآمد و حضور ۶۵ هزارنفری هواداران تبریزی بر جذابیت این بازی افزود.

سپاهان در این مسابقه برای حفظ فاصله ۳ امتیازی با استقلال که برنده بازی با آلومینیوم شده بود و همینطور حفظ فاصله ۴ امتیازی با پرسپولیس که ۲۴ ساعت قبل‌تر موفق به شکست ملوان بندرانزلی شده بود، نیاز به ۳ امتیاز دیدار برابر تراکتور داشت؛ اتفاق مهمی که با پنالتی رضا اسدی رخ نداد و طلایی پوشان اصفهانی در یکی از حساس‌ترین برهه‌های فصل سومین شکست را تجربه کردند.

این پیروزی برای تراکتوری‌ها که حمایت پرشور و خیره‌کننده هوادارانشان را داشتند، بسیار شیرین بود و پس از سوت پایان مسابقه جشنی ۶۵ هزار نفری در استادیوم یادگار امام تبریز با حضور بازیکنان، کادر فنی و هواداران شکل گرفت.

مورایس در کنفرانس خبری البته کنایه‌ای به شادی تبریزی‌ها و همینطور خمس داشت. این مربی در نشست خبری در واکنش به سوالی که آیا او با تاکید بر دو پنالتی گرفته نشده برای تیمش، قصد زیر سوال بردن برد تراکتور را دارد، پاسخ زیرکانه‌ای داد که با کری‌خوانی هم همراه بود؛ جایی که این مربی پرتغالی باتجربه به خبرنگار تبریزی گفت که شادی تراکتوری‌ها طوری بوده که انگار قهرمان لیگ شده‌اند و این یعنی تیم مهمی را شکست داده‌اند.

عکس| صحنه‌ای که مورایس بابتش به تراکتور کنایه زد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • وحید IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    بله سپاهان تیم بزرگی هست که صدر جدوله و شکست دادنش مزه قهرمانی میده خمز نشون داد اگه از اول فصل تو تیم بود الان به جای سپاهان تراکتور با اختلاف صدرنشین بود
  • ...... IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    خب برای تیمی مثل تراکتور که تا حالا طعم قهرمانی لیگ رو نچشیده بردن یک صفر سپاهان پرافتخار تیمی که اولین سه گانه ی قهرمانی لیگ ایران را فتح کرده جذابیت خاصی داره .حالا اگه حتی با کمک داوران به این مهم دست پیدا کرده باشه! یجورایی مثل اینه که تیم ایران با یک گل تیم المان رو ببره .واقعا خوشحالی نداره.
  • حسین IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    خوبه ولی اگر جلوی تیم های تهرانی هم اینجوری بازی کنند وداورهم مردباشه وپنالتی بگیره براشون
  • علی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    باید گف مورایس حرفی برا گفتن نداشت (این رو امید گل ها میگه,تو این که داور نقشی نداشته؟) خوشحالی خمس برا بردن سپاهان نبود، رسیدن به حق تیم برا بالا جدولی بود. که اگه خمس از اول سکان دار تراکتور بود الان سپاهان امیدی برا قهرمانی نداشت و برا دومی و سومی میجنگید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی