جانشین ستاره استقلال مشخص شد/ شانس بزرگ برای مدافع آبی‌ها قبل از دربی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع باتجربه استقلال فرصت مناسبی در بازی با هوادار برای نشان دادن توانایی‌های خود خواهد داشت.

با بازگشت عارف غلامی از مصدومیت مدت زیادی است که زوج او با رافائل سیلوا در خط دفاعی استقلال شکل گرفته و عملکرد خوبی نیز داشته‌اند. سیلوا و غلامی در بازی های گذشته توانسته‌اند انتظارات کادرفنی استقلال را برآورده کنند.

حالا اما در آستانه دیداربا هوادار تهران رافائل سیلوا با محرومیت مواجه شده است. مدافع برزیلی استقلال که هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک کارت زرد گرفت، محروم شده و دیدار با هوادار را از دست داده است.

در غیاب سیلوا، فرصت بازی کردن به محمدحسین مرادمند خواهد رسید. مرادمند باتجربه که خودش نیز مدتی مصدوم بود و نتوانست برای استقلال بازی کند، حالا این شانس را دارد تا دوباره در ترکیب آبی پوشان قرار بگیرد.

زوج مرادمند و غلامی در بازی هوادار اگر عملکرد خوبی داشته باشند،‌ شانس بازی کردن در دربی را نیز خواهند داشت. اگرچه سیلوا مدافع محبوب ساپینتو است و در همه بازی‌ها به میدان رفته، اما مرادمند این فرصت را دارد تا با عملکرد خوب خود نظر سرمربی پرتغالی را جلب کند و در مسابقه هفته بیست و هفتم با پرسپولیس نیز به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن کشوری IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    زوج دفاعی فقط عارف سیلوا
    • هوادار ۵۰ساله IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      مرادمند هم بازیکن قابلی هست وباید از این فرصت نهایت استفاده را بکند وتمرکزش را بالا ببرد کلا مربیان خارجی وقتی ببیند بازیکنی خوب کار می‌کند به او اعتماد می کنند پس حالا مرادمند باید از این شانس به خوبی وبه نحو احسن استفاده کند وبا غلامی ودیگر بازیکنان کاملا هماهنگ باشد
  • رضایاک IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    سیلوا و غلامی و آقای داور کمربند دفاعی کیسه 😂😂🤪🤪
  • هوادار ۵۰ساله IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    به نظرم وزیر محترم ورزش اگر واقعا مصر هست که مشگل استقلال را حل کند تا به آسیا اعزام شود اول باید طلب استراماچونی را هرچه زودتر پرداخت کند تا دل میلونها هوادار استقلال را شاد کند چون واقعا حقشون هست تیم پارسال بدون باخت قهرمان شده حداقل پاداش آنها حضور در آسیاست بعد این اختلاف بین سرمربی و بازیکنان با هیت مدیره ومدیرعامل را ازبین ببرد وهمه را متحد نماید چون این تیم اگر به آسیا برود تاحدودی مشکلات مالی هم از روی دوشش برداشته می شود خلاصه وزیر محترم همانطور که در رابطه با بدهی کالدرون قدم پیش گذاشت وفرمود شب وروز را برای پرداخت بدهی پرسپولیس به کالدرون را می گذارم اکنون ماهواداران استقلال هم همین انتظار را از دولت ومجلس علی الخصوص آقای سجادی داریم پس یا علی بگویید واین مشگل را حل نمایید تا استقلال به آسیا اعزام شود یا حق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی