نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
فدراسیون فوتبال: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا به ما ربطی ندارد!/ از این‌که مشکل رادوشویچ حل شد بسیار خوشحالیم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ارتباط پرونده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با این فدراسیون صحبت کرد.

به گفته احسان اصولی مسئله مربوط به حضور یا حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آسیا اساسا موضوعی نیست که به فدراسیون فوتبال مربوط بشود و این مسئولیتی است که مدیران این دو باشگاه و اعضای هیئت مدیره آن‌ها بر عهده دارند و اگر فدراسیون در این زمینه ورودی کند صرفا به جهت برخی تسهیلات و مسائل اداری و همچنین ارتباطات با کنفدراسیون فوتبال است و الا سیر دریافت مجور حرفه‌ای چیزی نیست که فدراسیون درگیر آن باشد.

اخذ مجوز حرفه‌ای یک موضوع داخلی است

در خصوص وضعیت باشگاه‌ها و حضور آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا، لازم می‌دانم این نکته را توضیح بدهم که با توجه به اصول حاکم بر حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها و این‌که آن‌ها به صورت مستقل اداره می‌شوند، هیچ‌کدام از مباحث مربوط به باشگاه‌ها به فدراسیون فوتبال ارتباط پیدا نمی‌کند. همان‌طور که تعیین مدیران و اعضای هیئت مدیره و نحوه هزینه و اداره باشگاه‌ها یک بحث داخلی است و تمام تصمیمات توسط هیئت مدیره و مدیرعامل گرفته می‌شود، اگر بدهی وجود داشته باشد یا در اخذ مجوز حرفه‌ای دچار مشکل شوند هم بحث داخلی خود باشگاه است و مسئولیت آن هم بر عهده خودشان است.

فدراسیون فوتبال نقش مستقیمی ندارد

فدراسیون فوتبال یک نقش هماهنگ‌کننده دارد و سعی می‌کند قوانین و ضوابط و مقررات و دستورالعمل‌هایی که مربوط به حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها است، ابلاغ کند و نظارت لازم را بر اجرای آن داشته باشد و ممیزی مربوط به حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها توسط AFC انجام می‌شود و فدراسیون فوتبال نقش مستقیمی در این باره ندارد.

امیدواریم مشکل باشگاه استقلال حل شود

وقتی یک بدهی درون باشگاهی ایجاد می‌شود، فدراسیون مسئولیتی در این خصوص ندارد. از بیانیه باشگاه پرسپولیس که توانستند مشکل آقای رادوشوویچ را حل کنند، بسیار خوشحالیم و برای همه باشگاه‌های ایرانی آرزوی موفقیت می‌کنیم. همچنین امیدواریم که باشگاه استقلال هم بتواند بدهی‌های خودش را تادیه کند و مشکلاتش رفع شود تا این باشگاه پرهوادار بتواند حضور پررنگ و زیبایی در مسابقات و لیگ‌های مختلف داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹
  • 63636366666 IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    خجالت بکشید مگر استقلال هم ایرانی نیست فقط در فکر پرپولیسید رادو حل کردید استرا را نه چرا
    • ع ق QA ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      مجید دلبندم یکبار دادند هاپولی شد دیگه بازم بدن ؟ شما چقدر شوخید
    • سعید IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      میگم اطلاع نداری الکی حرف نزن فدراسیون گفت پول رادو رو نمیده و خود درویش جورش کرد در ثانی مدیرعاملتون پولاتون رو خرج خودش کرده بقیه مقصرن؟
  • شاهین IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    هر چی اولیا یی بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • اشکان IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    بله ب ما ربط ندارد فقط پاداش دلاری به ما ربط دارد...
  • کیون US ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    واقعآ به فدراسیون ربطی ندارد وقتی مدیر یک باشگاه پولها را بالا کشیده وتیم و به چالش کشیده خود باشگاه هیئت مدیره باشگاه مقصرند نه فدراسیونضمنآ بدهکاری پرسپولیس مربوط به اون انصاریفر بی همه چیز است که تیم و نابود کرد الان باید حکم جلب او وفتل را صادر وهر دوی آنها را بندازند زندان تا درس عبرتی برا بقیه باشد
  • مافیا IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    مافیا فدراسیون فوتبال به هماهنگی تاج وساکت میخواهد باحذف پرسپولیس راه را برای شله زرد و گاو اهن باز نمایند تا کی این دونفرفاسد باید بر فوتبال ایران حکومت کنند چرا مجلس و.....هیچ اراده ای برای سالم سازی فدراسیون فوتبال انجام نمیدهند
  • تاج کبیر IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    وقتی یه آدم مثل تاج میشه رئیس فدراسیون نباید انتظار بیشتری داشت.فقط بلد هستند بریز و بپاش و بخوربخور راه بندازن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی