گربه سیاه فوتبال به کشتی آزاد رسید/ دو شکست و سه نیمه نهایی برای ایران
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد که بحرینی‌ها به گربه سیاه ملی‌پوشان ایران تبدیل شده اند.

دومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز جمعه با برگزاری رقابتهای پنج وزن دوم در آستانه قزاقستان آغاز شده است. ملی پوشان ایران در پنج وزن نخست به یک مدال طلا و دو مدال برنز دست پیدا کردند.

کریمی با پیروزی آغاز کرد

در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ گوان اوک کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر زوشن لین از چین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

شکست محبی برابر حریف ژاپنی

در وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل آراش یوشیدا از ژاپن مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

ابوذری به حریف بحرینی باخت

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر شامیل ایساکوف از اردن را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب ماگومدرسول اصلویف از بحرین شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها ادامه دهد.

صعود معصومی به نیمه نهایی

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست،‌ در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر ضیاموحامت صفراف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

رضایی به نیمه نهایی رسید

در وزن ۶۱ کیلوگرم یاسین رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۶ و ضربه فنی هیون سیک سونگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی