نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
رونالدو پیر شده و آن رونالدوی قدیمی نیست!/ چه بهتر که تیم عربستانی به پرسپولیس بخورد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرتضی فنونی‌زاده در واکنش به برخورد احتمالی النصر با رونالدو به پرسپولیس می‌گوید: کریستیانو رونالدو به سن بازنشستگی رسیده و به رغم آن که هنوز گل می‌زند اما آن رونالدوی قدیمی نیست. من فکر می‌کنم مدافعان پرسپولیس به راحتی می‌توانند او را مهار کنند.

 پرسپولیس در عین رقابت با تیم‌های سپاهان و استقلال در لیگ برتر، نیم نگاهی هم به بازگشت به آسیا دارد. این روزها اخبار متنوعی در فضای مجازی مبنی براحتمال برخورد پرسپولیس به النصر عربستان به گوش می‌رسد.

النصری‌ها با فوق ستاره مطرح خود کریستیانو رونالدو بدجوری در دنیای فوتبال سروصدا به پا کرده اند اما مرتضی فنونی زاده مدافع اسبق پرسپولیس از دریچه دیگری به این ماجرا نگاه می‌کند.

فنونی زاده به خبرورزشی می‌گوید: من هم در فضای مجازی شنیدم که احتمال دارد پرسپولیس به النصر برخورد کند. اتفاقا خودم این موضوع را به فال نیک گرفته و می‌گویم که چه بهتر ما به این تیم عربستانی برخورد کنیم. پرسپولیس خاطرات بسیار خوبی از بازی با النصر عربستان داشته و آخرین باری که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید با پیروزی در نیمه نهایی مقابل همین تیم بود.

او ادامه می‌دهد: به نظر من الهلال عربستان به مراتب تیمی‌قوی تر از النصر است و در آسیا هم تیم شناخته‌شده‌تری است. النصری‌ها حالا به لطف پول‌های نفتی، کریستیانو رونالدو را خریده‌اند و خیلی‌ها تصور می‌کنند این تیم با او قهرمان آسیا می‌شود در حالی که این طور نیست. کریستیانو رونالدو به سن بازنشستگی رسیده و به رغم آن که هنوز گل می‌زند اما آن رونالدوی قدیمی نیست. من فکر می‌کنم مدافعان پرسپولیس به راحتی می‌توانند او را مهار کنند.

فنونی زاده ضمن اشاره به حضور ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی در تیم السد قطر، یادآور می‌شود: همه می‌دانند تیم السد، ژاوی را خرید که با او به عنوان قهرمانی آسیا برسد و کلی هم تبلیغات و سروصدا پیرامون این خرید به راه افتاد اما چه شد؟ السد با ژاوی معروف در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس باخت و حذف شد. ژاوی دو باره هم به پرسپولیس باخت و تصمیم گرفت بازنشسته و مربی شود. حالا رونالدو هم شرایط ژاوی را دارد و نباید خیلی به این موضوع پرداخته شود. اصلا شاید هم پرسپولیس به النصر نخورد ولی در صورت بروز این اتفاق و قرعه باید به آن نگاه مثبت داشت. پرسپولیس می‌تواند همان طور که السد و ژاوی را از آسیا حذف کرد تیم النصر عربستان را هم با کریستیانو رونالدو حذف کند. بچه‌های ایرانی همیشه ثابت کرده اند بهترین هستند و با تکیه بر استعداد و تعصب خود می‌توانند هر نتیجه ای را رقم بزنند.

مدافع پرسپولیس در دهه ۶۰ درخصوص دربی هفته بیست و هفتم نیز می‌گوید: دربی همیشه دربی است. این دیدار تحت هر شرایطی حساس و ویژه است اما به نظر من این بار یک مقدار ویژه تر! هم یحیی گل محمدی و هم ساپینتو خوب می‌دانند ۳ امتیاز دربی چقدر ارزشمند است. بازنده دربی می‌تواند کاپ قهرمانی را از دست بدهد و برنده قهرمان شود. بنابراین هم پرسپولیس و هم استقلال برای پیروزی پای به این میدان می‌گذارند و امیدوارم چنین باشد. این دربی دیگر جای احتیاط و ترس نیست چون پای جام وسط است و امیدوارم یحیی گل محمدی و شاگردانش با شهامت کامل و بی واهمه برابر استقلال صف آرایی کرده و با پیروزی زمین را ترک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • طاهرعبداللهی IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    روزمسابقه های مهم بادلار دوپینگی می کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی