پرسپولیس برنده ماراتن تیر دروازه در کویر/ صدرنشینی حداقل یک روزه سرخ‌ها؛ پرسپولیس بدون تلفات به دربی رسید
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم پرسپولیس با یک بازی پرگل در هفته بیست‌وششم لیگ برتر ایران از سد میزبانش مس کرمان گذشت.

تیم پرسپولیس امروز از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر ایران مهمان مس کرمان بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۳-۱ به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.  

در این دیدار برای پرسپولیس، سعید صادقی در دقیقه ۲۲ و گئورگی گولسیانی در دقیقه ۲۶ و و ۸۵ (هردو از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند و تنها گل مس کرمان در دقیقه ۶۳ گل‌به‌خودی مرتضی پورعلی‌گنجی بود.

تیم پرسپولیس با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و موقتا صدرنشین لیگ برتر شد. تیم مس کرمان نیز با این نتیجه با همان ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی باقی ماند.  

ترکیب مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، عارف رستمی، محمد قاسمی‌نژاد (۸۰ - محمدصالح محمدی)، جورج برایم، علیرضا قادری، معین عباسیان (۴۶ - حسین دوستدار)، رونان کوک، سیدمحمد ستاری، محمد امین کاظمیان و احمد نصیری.

پرسپولیس برنده ماراتن تیر دروازه در کویر/ صدرنشینی حداقل یک روزه سرخ‌ها؛ پرسپولیس بدون تلفات به دربی رسید

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (۷۰ - سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۸۳ - عیسی آل‌کثیر)، میلاد سرلک (۹۰ - کمال کامیابی‌نیا)، مهدی عبدی (۷۰ - لئاندرو پریرا)، وحید امیری، سعید صادقی (۸۳ - امید عالیشاه) و گئورگی گولسیانی.

پرسپولیس برنده ماراتن تیر دروازه در کویر/ صدرنشینی حداقل یک روزه سرخ‌ها؛ پرسپولیس بدون تلفات به دربی رسید

داور: کوپال ناظمی

نیمه اول

دقیقه ۳: اشتباه عجیب رونان کوک تونگییک مدافع روی سانتر پرسپولیسی‌ها پشت مدافعان تیم مس را در آستانه گل‌به‌خودی قرار داد که شهدادنژاد دروازه‌بان مس مانع گل شد.

دقیقه ۴: شوت مهدی عبدی پس از برخورد به مدافعان مس به کرنر رفت.

دقیقه ۸: سانتر وحید امیری از سمت چپ به شکل خطرناکی توسط ضربه سر مدافع مس دفع شد.

دقیقه ۱۳: شوت کاظمیان در ضد حمله در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۲۱: سانتر مهدی ترابی از سمت راست روی دروازه پس از عبور از مدافعان مس به سعید صادقی رسید و این بازیکن با یک سر توپ مدافع مس را رد کرد و با شوتی پرقدرت دروازه مس را باز کرد و به پرسپولیس را به گل اول رساند.

دقیقه ۲۴: مهدی عبدی روی یک ضد حمله با شهدادنژاد تک به تک شد اما دروازه‌بان مس روی مهاجم سرخ‌ها مرتکب خطای پنالتی شد. گولسیانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.  

دقیقه ۲۹: شوت رستمی عارف رستمی از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: مهدی ترابی با فرار پشت مدافعان مس با شهدادنژاد تک به تک شد اما قدر موقعیت را ندانست و توپ را به بیرون زد.

مس کرمان - پرسپولیس

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: سانتر پرسپولیسی‌ها به شکل خطرناکی روی دروازه مس با واکنش شهدادنژاد از مقابل مهدی عبدی به کرنر رفت.

دقیقه ۵۱: شوت سنگین سعید صادقی پس از برخورد با دستان شهدادنژاد به کرنر رفت.

دقیقه ۵۳: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی با واکنش شهدادنژاد برگشت و در ریباند ضربه سر بازیکنان پرسپولیس وارد دروازه مس شد که با نظر کمک داور گل پرسپولیس با خطای آفساید مردود شد.

دقیقه ۴۲: ضربه ایستگاهی عباسیان از فاصله‌ای دور به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: پس در عرض سعید صادقی پس از عبور از مدافعان مس به مهدی عبدی رسید و شوت مهاجم پرسپولیس پس از برخورد با تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: شوت بازیکنان مس پس از برخورد به پورعلیگنجی در میان بهت به بیرانوند وارد دروازه پرسپولیس شد و تیم مس با گل‌به‌خودی مدافع سرخ‌ها اختلاف را به یک گل رساند.  

دقیقه ۶۵: شوت رستمی از در بین تجمع بازیکنان پرسپولیس و مس به شگل خطرناکی به تیرک دروازه بیرانوند برخورد کرد.

دقیقه ۷۱: کرنر کوتاه پرسپولیسی‌ها با سانتر مهدی ترابی به تیرک دروازه مس کرمان برخورد کرد.

دقیقه ۸۰: پاس در عرض بازیکنان مس پس از عبور از مدافعان پرسپولیس به مسی‌ها رسید و شوت بازیکن این تیم با اختلاف به بیرون رفت.  

دقیقه ۸۳: عیس آل‌کثیر روی ضد حمله با خطای رونان کوک تونگییک در داخل محوطه جریمه متوقف شد و پرسپولیسی‌ها را صاحب ضربه پنالتی کرد. گولسیانی باز هم پشت ضربه پنالتی ایستاد و پرسپولیس را به گل سوم رساند.

دقیقه ۸۷: پاس فرار دانیال اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه به آل‌کثیر رسید و شوت سرضرب مهاجم پرسپولیس به شکل خطرناکی از بالای دروازه مس کرمان به بیرون رفت. 

دقیقه ۹۵: پریرا در موقعیتی تک به تک موفق به گلزنی نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • آریا US ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    تبریک به تمام پرسپولیسی ها❤❤❤❤❤❤ اما یه انتقاد از یحیی دارم که چرا عبدی رو زودتر عوض نکرد و عیسی رو زودتر به بازی نیاورد؟ از دقیقه ۶۰ به بعد عبدی فقط راه میرفت توی زمین! اما مهم ۳ امتیاز و تفاضل گل بود! فقط ۴ تا به تیرک زدیم!!!
  • ساوالان IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    لیزر .. اب دادن چمنن اول بازی.. تاخیر در ورود به میدان...... وی ای ار پیش کش ... چرا فوتبال ما به این روز افتاده... هیت ها ریس فدراسیون انتخاب می کند. با لابی.. ریس هم برای ماندن صندلی اش انها را راضی و حفظ می کند.. در فوتبال روز جهان .. این بازی و میزبان . جریمه کلان می شوند . محروم. از میزبانی... فوتبال ایران چاله میدان هست... شاه حسینی کجایی. خدا پدرت را بیامرزد..
  • شاهین IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    برای بردن مس .. ملوان باید خون جگر شویم... این تیم برای سال بعد به چند دفاع خوب نیاز مبرم دارد. نعمتی... امیری.... سرلک....شده متیم پیرمردها.. راستی اون سیامک نعمتی کجاست دو سال نمی بینم. میلیاردی می گیرد.. تاجیکستان.. کفتر باز برزیل.ووووو یحیی گلمحمدی فیلسوف ایران هست در خرید بازیکن..
  • زیگزاگ IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    لازمه تا مشخص شدن وضعیت این جریان سهمیه پنالتی های تابلوی تیم خاص، لیگ رو تعطیل کنند. این فساد ، روح فوتبال رو خدشه دار کرده.
  • تیم خاص و خصوصی ! IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    خوشا به حال پرسپولیسیا بعد از عید هم دارن یارانه معیشتی پنالتی میگیرن و هنوز قطع نشده میگن قربانزاده گفته اگه یارانه پنالتی پرسپولیس رو حذف کنن سرپرست فعلی استقلال هم میفرستیم پیش فتح الله زاده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • عروس. العین IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      با سرقتی که فتح الله زاده کرد بعید هم نیست که کریمی سرپرست کیسه هم با فتل دستشون تو یه کاسه نباشه. گند همین هم درمیاد شک نکن. واما چطوری کریمی میگه بابه صندلی نشستن پول استرا جورشده. راستی خودتون نگاه گوشتون بکنید 😂😂😂😂😂😂
    • شیشتقلال IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      سوختیا😩 😂😂😂 🚴🏻‍♀️🚴‍♂️🚴🏻‍♀️🚴‍♂️ نترس فردا قائدی ۲ تا شیرجه میزنه توی محوطه و ۲ تا پنالتی براتون میگیرن😅 هوادار هم که از خودتونه و از همین حالا امتیاز تو جیبتونه🤣🤣
    • رضایاک IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      علاوه بریارانه چندین مورد کارت زرد از جمله به ترابی داده نشد
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      احسنتم خاص وخصوصی سازی را خوب آمدی اگر زیر نطر خصوصی سازی هم باشی خوب ومخصوص حمایت میشوی چه می کنه این خصوصی سازی برای لنگپولیس
  • مافیای لنگ FR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    باز هم سهمیه های پنالتی برای لنگ حفظ شد
  • مهدی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    54امتیازی شدن داداش نه ۵۳
  • آیدا IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    ماشاالله به بچه های با غیرت پرسپولیس❣️❣️❣️❣️❣️❣️
  • بهرام IT ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    پرسپولیس برد اما بازی خوبی نکرد و خیلی هم شانس آورد که ۳-۴ تا گل نخورد و اگر بازیکنان مسددر زدن ضربات نهایی دقت می‌کردند حداقل ۴ تا گل صد در صد به پرسپولیس میزدند،پرسپولیس در دفاع افتضاح بود و خیلی شانس آورد که برنده شد....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی