نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کل‌کل بارسا و رئال ادامه دارد/ رئیس کهکشانی‌ها جواب لاپورتا را داد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید تصمیم گرفته به حرف‌های تند امروز رئیس بارسلونا توجهی نشان ندهد و به آن هیچ پاسخی نخواهد داد.

خوان لاپورتا امروز در یک کنفرانس خبری حضور پیدا کرد تا در مورد پرونده نگریرا توضیحاتی ارائه دهد. باشگاه بارسلونا متهم است که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸، به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، ارقامی را به صورت مخفیانه پرداخت کرده تا گزارش‌های داوری بازی‌های لالیگا را دریافت کند. باشگاه رئال مادرید و دولت اسپانیا در کنار فدراسیون فوتبال این کشور خواهان رسیدگی به پرونده اتهام باشگاه بارسلونا به پرداخت رشوه به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا هستند.

لاپورتا امروز در کنفرانس خبری خود به رئال مادرید به شکلی بی‌سابقه حمله کرد و این باشگاه را حکومتی و تحت حمایت داوران خواند. طبق گزارش مارکا، باشگاه رئال مادرید قصد ندارد به صورت علنی به اظهارات لاپورتا واکنش نشان دهد و همه تمرکز باشگاه روی ادامه فصل و بازی فردا برابر چلسی در لیگ قهرمانان است.

در ادامه گزارش آمده است که رئال مادرید وارد بازی‌ای که لاپورتا دوست دارد، نخواهد شد و اتهامات را نیز بی‌اساس می داند. در رئال معتقدند لاپورتا برای دور کردن توجهات از واقعیت ماجرا تصمیم گرفته به رئال حمله کند اما واکنش باشگاه مادریدی به بارسلونا مثل واکنش به بیانیه‌های اخیر اتلتیکو خواهد بود. رئال مادرید پاسخی برای بارسلونا ندارد و البته ارتباط دوستانه دو باشگاه نیز عملا از بین رفته است. همانطور که رئال سال قبل به یک دهه رابطه خوب با اتلتیکو پایان داد، اکنون با بارسلونا نیز دوست نخواهد بود و دو باشگاه از این پس تنها به منافع خود فکر خواهند کرد. برای مثال رئال مادرید در زمان خود این شانس را داشت تا با گاوی قرارداد ببندد ولی روابط خوب با بارسلونا باعث شد تا تحرکی در این زمینه نشان ندهد اما از این پس همه چیز متفاوت خواهد بود.

در همین رابطه: حمله طوفانی لاپورتا به رئال مادرید/ این باشگاه سالهاست به فوتبال ضربه زده و خیانت کرده!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی