نیمار - برونا بیانکاردی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار و نامزدش با انتشار عکس‌هایی در اینستاگرام خبر بارداری برونا بیانکاردی را اعلام کردند.

نیمار و برونا بیانکاردی اعلام کردند که قرار است پدر و مادر شوند. فوق‌ستاره ۳۱ ساله پاری‌سن‌ژرمن در پستی که برونا بیانکاردی در اینستاگرامش منتشر کرد و این خبر را با هواداران به اشتراک گذاشت، تگ شد.

بیانکاردی نوشت: «ما زندگی تو را در رویا می‌بینیم، برای ورودت برنامه‌ریزی می‌کنیم، و می‌دانیم که تو اینجایی تا عشق ما را کامل کنی و روزهای ما را شادتر کنی. تو وارد خانواده زیبایی خواهی شد، با برادرت، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، عموها و عمه و خاله‌هایت که از همین الان خیلی دوستت دارند. زود بیا دختر/پسرم، ما منتظرت هستیم!»

این اولین فرزند نیمار و برونا خواهد بود. نیمار از نامزد قبلی‌اش «کارولینا دانتاس» یک پسر ۱۱ ساله به نام داوی لوکا دارد.

برونا اینفلوئنسر اینستاگرام و مدل ۲۸ ساله اهل سائوپائولو است و برند لباس دارد. این زوج از سال ۲۰۲۱ رابطه خود را آغاز کردند اما برای چند ماه این رابطه را مسکوت نگاه داشتند. آنها در نهایت در ژانویه ۲۰۲۲ نامزدی رسمی خود را اعلام کردند. اما در تابستان همان سال از هم جدا شدند و برونا پس از جدایی، شایعات مربوط به خیانت نیمار را رد کرد. برونا در پستی که منتشر کرد نوشت: «چون خیلی سوال می‌کنید می‌گویم که من با کسی در رابطه نیستم و هیچ خیانتی اتفاق نیافتاد. هرچه می‌بینید باور نکنید. من به نیمار و خانواده‌اش خیلی علاقه دارم. لطفا دیگر نام من را به میان نیاورید. متشکرم.»

این زوج در جشن تولد ۳۱ سالگی نیمار در ماه فوریه با هم دیده شدند و با انتشار عکس‌هایی در اینستاگرام نشان دادند که به هم برگشته‌اند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی