نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
سرمربی آبی‌ها شاکی شد؛ می‌دانم انتقادها از کجا می‌آید/ کارم را می‌کنم تا هواداران را خوشحال کنم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر از رسیدن تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، درباره مسیر دشوار شاگردانش برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. اینتر در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۳-۳ مقابل بنفیکا دست پیدا کرد. با توجه به برتری ۲-۰ با گل‎‌های نیکولو بارلا و روملو لوکاکو در مسابقه رفت، اینتر در مجموع با نتیجه ۵-۳ به دور نیمه نهایی صعود کرد.

اینتر پس از ۱۳ سال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده که باید در دربی جذاب دلامادونینا به مصاف میلان برود.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پس از این مسابقه  به آمازون پرایم ایتالیا گفت: «ما بسیار خوشحالیم، یک شب مهم برای تمام اینتری‌ها رقم خورد. در دو بازی مقابل تیمی که تا به اینجا فقط دو شکست را متحمل شده بود، مستحق پیروزی بودیم. اکنون ما در نیمه نهایی هستیم، این یک رویاست و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. مرحله گروهی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و برای رسیدن به اینجا متحد بودیم. ما برای تجربه شب‌هایی از این دست تلاش می‌کنیم که اینتر سال‌ها از آن لذت نمی‌برد.» اینتر در دور گروهی با بایرن مونیخ و بارسلونا همگروه بود اما موفق شد به مرحله حذفی راه پیدا کند. با وجود این موفقیت خارق‌العاده، باز هم گزارش‌هایی مبنی بر اخراج اینزاگی به دلیل نتایج در سری آ وجود داشت: «می‌دانم انتقادات از کجا می‌آید، آن‌هایی که خوب صحبت می‌کنند و آن‌هایی که بد صحبت می‌کنند، گاهی اوقات این انتقادات به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. من سال‌ها در فوتبال هستم و به آن عادت کرده‌ام. کارم را می‌کنم تا هواداران را خوشحال کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی