نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جزئیات دقیق درباره زلزله در جدول؛ اتفاق غیرمنتظره در اواخر فصل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوونتوس حالا تیم‌های میلانی را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور کرده است.

جدول سری آ ایتالیا با بازگشت ۱۵ امتیاز کسر شده از یوونتوس به این تیم، دچار تحولی اساسی شده و حالا بیانکونری در رتبه سوم جدول قرار گرفته و میلان و اینتر را از منطقه کسب سهیمه لیگ قهرمانان اروپا دور کرده است.

آنطور که انتظار می‌رفت دادگاه عالی ایتالیا اعلام کرد که مدارک کافی برای احراز تخلف مالی یوونتوس احراز نشده است و ۱۵ امتیاز کسر شده از این تیم باید به آن برگردد تا مسیر پرونده تکمیل شود.

این پرونده به دادگاه استیناف فدرال بازگردانده شده تا این دادگاه برای سومین بار پرونده مورد نظر را مورد برسی قرار دهد. این دادگاه در آپریل ۲۰۲۲ پرونده را بررسی کرد و سپس در ژانویه ۲۰۲۳ حکم سنگینی را علیه یوونتوس صادر کرد.

حالا و با رد شدن این رای، جدول سری آ ایتالیا به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و حالا یوونتوس از ۴۴ امتیاز و رتبه هشتم جهشی بزرگ به ۵۹ امتیاز و رتبه سوم جدول را تجربه کرده است.

ناپولی صدرنشین با ۷۵ امتیاز و لاتزیو با ۶۱ امتیاز در جایگاه های اول و دوم خود باقی می‌مانند اما رم با ۵۶ امتیاز به رتبه چهارم سقوط می‌کند.

نکته مهمتر اما این است که میلان با ۵۳ امتیاز و اینتر با ۵۱ امتیاز از منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کاملا دور شده‌اند. دو تیمی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای این فصل حضور دارند و باید به مصاف یکدیگر بروند. آتالانتا هم با ۴۹ امتیاز در تلاش برای کسب سهمیه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یووه IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    عشق یهنی یووه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی