نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
شب شرم‌آور شیاطین‌سرخ در آندلوس/ صعود یووه بعد از خبر شیرین/ صعود آزمون با تیم آلمانی به نیمه‌نهایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از برگزاری مسابقات دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های یوونتوس، سویا، بایرلورکوزن و رم راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

مرحله یک‌چهارم نهایی اروپا با صعود تیم‌های یوونتوس، سویا، بایرلورکوزن و رم به نیمه‌نهایی به پایان رسید.

ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان میزبان دیداری جذاب بین سویا و منچستریونایتد بود که آندلوسی‌ها در پایان با برتری ۳-۰ راهی نیمه‌نهایی شدند. پرافتخارترین تیم لیگ اروپا در این دیدار توسط یوسف النصیری در دقایق ۸ و ۸۱ و لوئی بالده در دقیقه ۴۷ به گل رسیدند. اشتباهات فاحش هری مگوایر و داوید دخئا باعث مرگ شیاطین‌سرخ شد. در مجموع دو دیدار این بازی با نتیجه ۵-۲ به سود سویا پایان یافت.

سویا - منچستریونایتد

در ورزشگاه ژوزه آلوالاده شهر لیسبون، اسپورتینگ مقابل یوونتوس به تساوی ۱-۱ رسید تا تیم ایتالیایی به نیمه‌نهایی برسد. یووه که ساعاتی پیش متوجه شد جریمه ۱۵ امتیازی‌اش در سری‌آ لغو شده، در دقیقه ۹ توسط آدرین رابیو به گل رسید. اما در دقیقه ۲۰ مارکوس ادواردز از روی نقطه‌پنالتی بازی را به تساوی کشید. با این حال با توجه به برتری ۱-۰ یووه در بازی رفت، بانوی‌پیر در مجموع ۲-۱ پیروز شد و صعود کرد.

اسپورتینگ - یوونتوس

در ورزشگاه لوتوپارک، یونیون سنت‌ژیلواز پدیده این فصل لیگ اروپا با نتیجه ۴-۱ به بایرلورکوزن باخت و حذف شد. موسی دیاب، میچل بیکر، ژرمی فریمپونگ و آدام هلوژک در دقایق ۲، ۳۸، ۶۰ و ۷۹ برای لورکوزن و کسپرس ترهو در دقیقه ۶۴ برای سنت‌ژیلواز گل زدند. این بازی در نهایت در مجموع با نتیجه ۶-۲ به سود لورکوزن تمام شد.

سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن از دقیقه ۸۶ به جای آدام هلوژک وارد زمین شد.

یونیون سنت‌ژیلواز - بایرلورکوزن

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، جالوروسی مقابل فاینورد با نتیجه ۴-۱ پیروز شد تا با برتری ۴-۲ در مجموع دو دیدار راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. در این دیدار ابتدا لئوناردو اسپیناتسولا در دقیقه ۶۰ رم را پیش انداخت، اما ایگو پیشائو با گلزنی در دقیقه ۸۰ کار را به تساوی کشاند تا رم در آستانه حذف قرار بگیرد. اما گل دقیقه ۸۹ پائولو دیبالا بازی را در مجموع ۲-۲ کرد تا به وقت‌های اضافه بروند. گل برتری رم را استفان الشعراوی در دقیقه ۱۰۱ زد. تیرخلاص را هم لورنتسو پلگرینی در دقیقه ۱۰۹ به پیکره فاینورد وارد کرد تا شاگردان ژوزه مورینیو راهی نیمه‌نهایی شوند.

رم - فاینورد

در مرحله نیمه‌نهایی یوونتوس به مصاف سویا خواهد رفت و رم حریف بایرلورکوزن شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی