۸
سرمربی استقلال به دنبال لژیونر ایرانی؛ ساپینتو من را می‌خواست اما من به پرسپولیس می‌روم!/ دربی مساوی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی تیم ژیل ویسنته در آستانه دربی به نتیجه این بازی واکنش نشان داد.

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال ژیل ویسنته در خصوص یکصدمین دربی بین پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: دربی روز یکشنبه با دربی‌های قبلی تفاوت دارد چون جایگاه استقلال و پرسپولیس در جدول و رقابت آنها برای قهرمانی شرایط بازی را متفاوت می‌کند.

خلاصه ای از گفت‌وگوی مهاجم سابق پرسپولیس با برنامه شب‌های فوتبالی را در ادامه می‌خوانید:

پیشنهاد از سه تیم پرتغال

از سه تیم مدعی پرتغال پیشنهاد داشتم اما الان نمی‌توانم به طور قطع از آن صحبت کنم ولی حالا در ریکاوری برای فصل بعد و به دنبال این هدف هستم.

پیشنهاد از پرسپولیس، استقلال و سپاهان

من از سه تیم که امسال در کورس قهرمانی هستند پیشنهاد داشتم ضمن اینکه پیشنهادهایی از لیگ کشورهای یونان بلژیک ترکیه و حوزه خلیج فارس نیز به من رسیده بود اما باشگاه ژیل ویسنته به شدت با جدایی من مخالفت کرد.

در هرصورت اگر قرار به انتقالم باشد به پرسپولیس می‌روم. با آقای یحیی گل محمدی متاسفانه صحبتی نداشتم اما آقای خانبان برای حضور در پرسپولیس صحبت کردیم که باشگاه به خاطر یک سال قراردادم مخالفت کرد.

آقای ساپینتو و مورایس به دنبال جذب من بودند اما به همان دلیلی که گفتم باشگاه مخالفت کرد.  

تجربه اولین بازی در دربی

در لیگ چهاردهم زمان آقای برانکو در حالی که تنها ۱۸ سال داشتم وارد زمین شدم و با پاس هادی نوروزی خدابیامرز در دربی گل زدم و بعد از آن گل بزرگ‌ترهای تیم در رختکن به من گفتند که با این گل مسیر زندگی‌ات عوض خواهد شد و این اتفاق هم افتاد.

پیش بینی نتیجه دربی

این دربی به دلیل اینکه دو تیم در جدول رده بندی تنها یک امتیاز با هم فاصله دارند و به قهرمانی هستند با همه دربی‌ها فرق می‌کند و این شرایط باعث می‌شود که کار برای دو تیم خیلی سخت شود. من فکر می‌کنم دو تیم با بازی نه چندان هجومی خیلی دست به ریسک نزنند و از تک موقعیت‌ها استفاده کنند. حدس من از نتیجه بازی تساوی صفر - صفر یا یک - یک است.

گفت‌وگوی خبرورزشی با علی علیپور را هم در لینک روبه‌رو بخوانید: پنالتی طارمی گل می‌شد ۷تا به استقلال می‌زدیم/ نه! خودم را با فرهاد مجیدی مقایسه نمی‌کنم/ این دربی اخراجی هم دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حسین IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    بهتره بروی همان لنگپولیس وانجا لنگ بیندازی ومثل آلکثیر نیمکت نشین شوی چون گلممد پریرا برزیلی را خرید ۱۰۰میلیارد تومان دیاباته ۹۰میلیارد نیمکت نشین شده اند توهم بیا کنارشون بنشین خخخخخخخخخخخخخ
  • سعید IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    بعنوان یک پرسپولیسی بهت میگم اگرقراره بیای ایران برو تراکتور
  • پرسپولیس عشق IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    علی پور مهاجم خوبیه اما به نظر میاد داره بازارگرمی میکنه دور استقلال میتابه تا پرسپولیسی ها رو قانع کنه بگیرنش. در صورتی که نیاز به این کارا نداره میتونه توی هر تیمی خودش رو اثبات کنه. حالا بماند که اول فصل گفت من نمیام پرسپولیس و میخوام به ماجراجویی در اروپا ادامه بدم. اما بعد از مصدومیتش الان چند ماهه که سکونشینش کردن خیلی یاد پرسپولیس می کنه. اشکال نداره زیاد زحمت کشیدی برای ما اما این راهش نیست
  • استقلال سرورته IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    محاله ک ساپینتو واستقلال توروخواسته باشن.اینهمه فوروارد خوب داره استقلال اونوقت ۱درصد هم احتمال نداره توجایگاهی داشته باشی توی ت تیم بزرگ استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی