رفتار عجیب عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در استادیوم آزادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران بدون اینکه صحنه‌های مشکوک به داوری  در دربی را ببنید، اذعان کرد که تیم داوری خوب قضاوت کرده است!

معمولا وقتی یک مسابقه لیگ برتر به پایان می‌رسد، کمترین وظیفه رئیس کمیته داوران بررسی صحنه‌های مشکوک و اظهار نظر بعد از دیدن صحنه‌هاست، اما این بار رئیس کمیته داوران بدون بررسی صحنه‌ها و بر اساس حدس و گمان گفت که که داور دربی بدون نقص سوت زده است!

این رفتار واقعا اعجاب انگیز است و اگر همه مدیران فدراسیون فوتبال اینطوری به وظایف خود عمل  می‌کنند، مشخص است که چرا فوتبال ایران با این همه توانمندی به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست پیدا نکرده است.

خداداد افشاریان در پایان بازی که گویی ضرروت داشت در مورد داوری صحبت کند! به خبرنگاران گفت: «من هنوز صحنه‌ها را ندیده‌ام و اظهارنظری نمی‌کنم. مرادی ناظر بازی بود و باید صحنه‌ها را ببیند و گزارش ارائه کند.من به عنوان یک تماشاگر حس می‌کنم که تیم داوری خوب قضاوت کرد. امیدوارم در تحلیل صحنه‌ها طی روزهای آینده اقدامات خوبی انجام شود. امیدوارم همه از فوتبال لذت برده باشند و تیم داوری عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته باشد.»

سوال مهم و اساسی اینجاست آقای خداداد افشاریان اگر صحنه‌ها را ندیدی پس چطور می‌گویی داوری قضاوت خوبی داشت! و اگر فردا بعد از دیدن صحنه‌ها به این نتیجه برسی که داور اشتباه کرده آنوقت چه می‌گویی؟

او هم چنین در پاسخ به این سوال که کمک داور ویدئویی چه زمانی در فوتبال ایران برقرار می‌شود؟ گفت: خبر ندارم!

بله درست متوجه شده اید. رئیس کمیته داوران مطلع نیست کمک داور ویدئویی چه زمانی در فوتبال ایران به کار گرفته می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پ IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    یه زمان توی ادارات مردم رو از کامپیوتر می ترسوندن و میگفتن کامپیوتری کاریش نمیشه کرد. الانم کمک داور ویدیویی بیارن مشکل حل میشه آیا. نه به این برکت. بدتر میشه که بهتر نمیشه. چون همین آقایون میشینن توی اتاق varو نظر میدن.و هرجور که مصلحت باشه نظر داور رو تغییر میدن. var هم میاد و می بینیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی