مهاجم پرسپولیس تنها کسی نبود که با ماموران درگیر شد؛ پای یک استقلالی هم در میان بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین حسینی کاپیتان استقلال قبل از شروع بازی با یکی از ماموران دچار درگیری لفظی شد

بعد از پایان دربی که با برتری یک گله پرسپولیس به پایان رسید، خبری مبنی بر بازداشت مهدی عبدی مهاجم سرخ پوشان منتشر شد. عبدی به دلیل ورود یک جیمی جامپ بعد از پایان بازی با یکی از ماموران امنیت ورزشگاه درگیر شد که فیلم این درگیری هم منتشر شد. با این حال در مورد درگیری دو روایت وجود دارد. بعضی می گویند عبدی به دلیل الفاظی که در درگیری با یکی از ماموران داشت و ضربه ای که به او زد، بازداشت شده و با وساطت افشین پیروانی توانست مجوز خروج از ورزشگاه را بدست بیاورد.

عده ای دیگر هم می گویند خبری از بازداشت نبوده و خیلی زود بعد از وساطت چند نفر ماجرا ختم به خیر شد. اما عبدی تنها بازیکنی نبود که در دربی با یکی از ماموران حاضر در ورزشگاه درگیر شده بود. قبل از شروع بازی و موقع گرم کردن دو تیم دو جیمی جامپ که یکی از استقلالی و دیگری پرسپولیسی بودند، به داخل زمین آمدند تا به سراغ گلرهای محبوبشان بروند. جیمی جامپ پرسپولیسی رفت تا بیرانوند را در آغوش بگیرد و گلر پرسپولیس هم با آرامش او را در آغوش گرفت و خیلی زود هم ماموران امنیتی این جیمی جامپ را از داخل زمین بیرون کردند.

جیمی جامپ استقلالی هم به سراغ سیدحسین حسینی رفت و گلر آبی ها در آغوش گرفت. حسینی هم برخورد خوبی با این جیمی جامپ داشت و قصد داشت با صحبت با مامورانی که برای گرفتن این جیمی جامپ به زمین آمده بودند، کاری کند تا برخورد نامناسب و خشونت آمیزی با آن فرد صورت نگیرد.

در همین حین مشخص نیست چه صحبتی بین کاپیتان استقلال و یکی از ماموران رد و بدل شد که این دو با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدیدی شدند و نزدیک بود کار به جاهای باریک بکشد. با این حال باز هم با دخالت چند نفر درگیری بین حسینی و یکی از ماموران خاتمه پیدا کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی