نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
۰ |
۰
مربی موقت هم اخراج شد/ بحران این تیم تمام‌نشدنی است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تاتنهام همچنان مربی اخراج می‌کند اما چاره ای برای بحران خود پیدا نمی‌کند.

بعد از شکست عجیب ۶-۱ تاتنهام مقابل نیوکاسل که یکشنبه اتفاق افتاد انتظار می‌رفت به زودی شاهد تغییراتی در کادر فنی این تیم باشیم. ا تاتنهام رسما اعلام کرد کریستین استلینی که به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت این تیم می‌نشست را اخراج کرده است.

رایان میسون به جای استلینی به عنوان مربی موقت منصوب شده است. او برای دومین بار است که چنین پستی را در باشگاه تاتنهام به عهده می‌گیرد. تلاش برای استخدام سرمربی دائمی توسط اسپرز همچنان ادامه دارد.

میسون بعد از اخراج آنتونیو کونته سومین نفری است که در این فصل به عنوان رئیس کادر فنی روی نمیکت تاتنهام می‌نشیند.

دنیل لوی، رئیس تاتنهام، با اعلام اخراج کریستین استلینی در اطلاعیه‌ای گفت: «عملکرد یک‌شنبه شب ما مقابل نیوکسل به هیچ وجه پذیرفتنی نبود. دیدن تیم در آن وضعیت و دیدن آن نتیجه تلخ و فاجعه‌بار بود. می‌توانیم دلایل زیادی برای آن اتفاق پیدا کنیم و در حالی که شخص من، هیئت مدیره، مربیان و بازیکنان همه باید با هم مسئولیت را به عهده بگیریم ولی در نهایت مسئولیت با من است. کریستین از این لحظه به همراه کادر فنی‌اش پست مربیگری را ترک می‌کند. کریستین در دوره سخت و حساسی از فصل این مسئولیت را به عهده گرفت و می‌خواهم به این وسیله از او به خاطر رفتار حرفه‌ای خودش و کادر فنی‌اش در این دوران دشوار تشکر کنم. ما برای او و کادر فنی‌اش بهترین آرزوها را داریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی