درخواست از بازیکنان استقلال؛ جواب اقدام بیرانوند را بدهند!/ در بازی احتمالی جام حذفی تلافی کنید!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال با همه داستان‌هایی که برای‌شان پیش آمد خوب پیش رفتند و به آنها افتخار می‌کنم.

آرش برهانی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: نه استقلال توانست مثل هفته‌های گذشته باشد و نه پرسپولیس. مسابقه‌ای بود که اگر یک موقعیت نصیب هر تیمی می‌شد، استفاده می‌کرد. پرسپولیس از تک موقعیت خودش استفاده کرد و برنده شد. این مسئله به دلیل حساسیت‌های زیاد دربی بود.

وی افزود: استقلال نتوانست تمریناتی که قبل از دربی انجام شد بود را پیاده کند. دلیلش هم به حساسیت‌های دربی بازمی‌گردد که هواداران از آن آگاهی دارند. اینطور نیست که تیمی در بالا یا پایین جدول بوده و از پیش برنده یا بازنده باشد. دربی شرایط خودش را دارد.

مهاجم پیشین استقلال خاطرنشان کرد: از صمیم قلب به عنوان هوادار به این تیم افتخار می‌کنم. بازیکنان چند ماه با همه داستان‌هایی که برای‌شان پیش آمد یا ساخته شد، همدل بازی کردند و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند. آنها هر کاری کردند که هواداران را خوشحال کنند. این استقلال از نظر من قهرمان است. اگر نصف امتیازهای اشتباهات داوری به استقلال داده می‌شد، الان با سه، چهار امتیاز اختلاف در صدر جدول بود.

برهانی با اشاره به ناراحتی هواداران از شانس کم این تیم برای قهرمانی گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. سال ۸۸ هواداران شانسی برای قهرمانی استقلال قائل نمی‌شدند و ذوب‌آهن با یک تساوی قهرمان لیگ می‌شد ولی مقابل فولاد خوزستان شکست خورد و ما با پیروزی برابر پیام مشهد قهرمان شدیم. این اتفاق عجیب تا دقیقه نود بازی با پیام ادامه داشت و قهرمانی را جذاب کرد. همین چند روز پیش امیر قلعه‌نویی با یادآوری این خاطرات به من گفت یادت هست که با پنالتی که گل نکردی، سکته‌مان دادی. من هم گفتم مگر می‌شود آن بازی را فراموش کنم؟

وی درباره خوشحالی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس پس از دربی ۱۰۰ که با شکایت باشگاه استقلال همراه شده، گفت: نمی‌خواهم در مورد این حرکت صحبت کنم و اگر در جام حذفی به پرسپولیس خوردیم از بازیکنان استقلال می‌خواهم فوتبالی جواب این حرکت را بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • عبدو قاتل تختی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    کمترین مجازات این بازیکن باید ۶ ماه محرومیت و جریمه سنگین برای ایشان در نطر گرفته شود
  • حسن IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    باز خوب است می گویند بعد بازی ها باهم رفیق هستند با این حرکت اخلاقی دکتر بیرانوند
  • مهدی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    آقایxمگرشماجام حذفی رامی ببریدتا جام حذفی به تیم سرورتان بخورید
    • هادی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      خدا اگه جای حق نشسته باشه حق رو به حقدار برگردونه بازی کیسه با پارس جنوبی جم بازی که تو زمین دباغخونه برگزار میشه حالا حرفم یعنی چی اینکه سالی که پارس جنوبی جم سقوط کرد شش امتیازی که جلو کیسه حقشون بود رو امثال همون سلطانیفر به اصطلاح پرسپولیسی ریخت تو حلقوم کیسه کشا بازی رفت دو پنالتی که غفوری انجام داد رو داور نگرفت و گل سالم پارس رو هم افساید گرفتن تو بازی برگشت هم با جعل تست کرونا نرفتن جم چون میترسیدن با جم تو اون مقطع زمانی بازی کنن کمیته انظباطی بجا حکم 3 بر 0 رای برگزاری مجدد بازی داد حالا باید جواب حق خوری که کردن رو بدن به امید حقانیت خدا و حق پایمال شده پارس جنوبی جم استقلا خوزستان با پول دادن به فدراسیون کفاشیان سزای کارش رو داد رفت دسته یک فولاد با بازیکنای جاعل کارت خدمتش بعد اخرین قهرمانی لیگ دیگه قهرمان نشد سپاهان هم بعد اخرین قهرمانیش که با زد وبند فدراسیون کفاشیان که دحق تراکتور رو بالا کشید دیگه قهرمان نشد چطور میشه کفاشیان میره اصفهان نه تبریز که شانس اصلی قهرمانی تراکتور بود خدا جای حق نشسته
  • بهرانی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    بیا پایین بچه سرمون درد گرفت جناب بهرانی
  • طاهری IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    استقلال همیشه قهرمان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی