نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رضا جباری: تعویض‌های ساپینتو در خدمت پرسپولیس بود/ خود استقلالی‌ها از حرکت آل‌کثیر به وجد آمدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حالا قهرمانی در دست خود پرسپولیس است و نباید کاری به نتایج دیگر تیم‌ها داشته باشد.

رضا جباری در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی پایتخت اظهار داشت: قبل از دربی استقلالی‌ها خیلی امیدوار بودند تا با شکست پرسپولیس شرایط بهتری را بدست آورند ولی بازیکنان پرسپولیس نشان دادند برای دربی روحیه خیلی خوبی دارند. در واقع دربی ربطی به قدرت و بازی‌های قبلی دو تیم ندارد و تیمی که با روحیه باشد می‌تواند پیروزی را بدست آورد و شاگردان گل محمدی هم ثابت کردند برای دربی روحیه بالایی دارند.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه اول و دوم بازی با برنامه تر بود و استقلال فقط به حرکات مهدی قایدی چشم دوخته بود. در نیمه دوم هم گل محمدی تعویض‌های خوبی انجام داد و تعویض‌های ساپینتو دقیقا چیزی بود که پرسپولیسی‌ها می‌خواستند. باید گفت تعویض‌های سرمربی استقلال در خدمت پرسپولیس بود تا سرخپوشان برد با ارزشی را کسب کنند.

جباری در ادامه خاطر نشان کرد: عیسی آل کثیر مهاجم زهر داری است و سر توپ او که عارف غلامی را محو کرد فوق العاده بود و فکر کنم خود استقلالی‌ها نیز از حرکت تکنیکی مهاجم پرسپولیس لذت بردند.

هافبک اسبق سرخپوشان گفت: ساپینتو با اینکه یک مربی اروپایی و حرفه‌ای است و توانسته بود استقلال را در هفته‌های اخیر دگرگون کند و تیمش را به صدر جدول برساند، اما در دربی نشان داد که مرد بازی‌های بزرگ نیست و پس از پایان بازی هم اخلاق را باخت. هجوم او به سمت داور و بی احترامی به تیم داوری اصلا برای یک مربی تیم بزرگ صورت خوشی ندارد.

جباری با اشاره به تساوی دو تیم سپاهان و ملوان نیز یادآور شد: سپاهان مثل دیدار با تراکتور، امتیاز از دست داد تا پرسپولیس با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد و بالطبع شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. من مطمئن بودم سپاهان امتیاز از دست می‌دهد و حالا قهرمانی در دست خود پرسپولیس است و نباید کاری به نتایج دیگر تیم‌ها داشته باشد. ملوان همیشه یک تیم جنگجو است که جوانمردانه بازی می‌کند و تساوی این تیم من را به یاد اولین دوره لیگ برتر انداخت که ملوان با شکست دادن استقلال باعث قهرمانی پرسپولیس شد. فکر می‌کنم تاریخ بعد حدود ۲۱ سال دوباره برای پرسپولیس تکرار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • احمدرضا IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    کیسه کش ها،ماها تلاش دارند از طریق سایت ها،مجلات و روزنامه های زرد تلاش دارند(عده ای از هواداران پرسپولیس) را همراه کردند که اقا یحیی مربی خوبی نیست،ترسو هست و.... با یه بازی همه رشته ها پنبه شد،ساپی جون که الکی بت کرده بوند از عرش به فرش افتاد.اما عزیزان پرسپولیسی ،یحیی گل محمدی فنی ترین مربی ایران هست که چند سالی هست فوتبال تماشایی،تیکی تاکا و بیلد اپ از عقب زمین( بازی سازی از عقب زمین،مالکیت توپ و بازی سازی با صبر حوصله و...) در پرسپولیس ایجاد کرده،البته بعضی مواقع سرمربیان تبم های دیگر (مخصوصا استقلالی های لیگ) با فوتبال دفاعی،بحرین بازی و اشتباهات داوری از پرسپولیس امتیاز می کیرند،در نتیجه قدر اقا یحیی را بدانید تا روز اخر با هر نتیجه ای از ایشان حمایت کنید،بخدا قسم مربی خیلی خوبی هست که حسرت خیلی ها مخصوصا آبکی می باشد ،نوش جانش با این گرانی دلار هر چی میگیرد
  • قاسم IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    خداپدر آدم حق گورا بیامرزد استقلالیها بیشتر آل کثیر را تشویق میکردند استقلالیها چیزی تو چنته نداشتند وکتف بسته بودند
  • علی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    حالااگه استقلال باهمین تک گل برنده دربی بودنمیدونی چه به به وچه چه ی واسه تیمشون میگفتن
  • موسوی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    فعلا یار ۱۲تیم داور محترم بود ..
  • M❤IS قرمزته IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    درود بر شما آقا رضا جباری عزیز و نازنین ❤❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی