نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
آندره‌آ استراماچونی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندرئا استراماچونی قبل از ترک ایران، نقشه‌ای دقیق برای دریافت تمام مطالبات و خسارت قراردادش از باشگاه استقلال کشیده بود.

بهمن ماه ۱۳۹۸ آندرئا استراماچونی که پیش‌تر همسر و فرزندانش را به ایتالیا فرستاده بود، همراه دستیارانش به طور ناگهانی از ایران خارج شد.

پاسپورت استراماچونی در اختیار خودش بود و مشکلی بابت رفتن به فرودگاه نداشت. او قراردادی سفت و سخت، با همکاری تیمی از وکلای حرفه‌ای ایتالیایی با باشگاه استقلال منعقد کرده بود.

بنابراین می‌دانست چه می‌کند و چه نقشه‌ای در سر دارد اما ابتدا باید از نظر جنبه انسانی و احساسی، همه چیز را نزد هواداران استقلال تلطیف می‌کرد.

استراماچونی و همسرش

استراماچونی اما اهل فضای مجازی نبود؛ بنابراین او این وظیفه را به دالیا -همسرش- محول کرد. در استوری منتشرشده دالیا می‌خوانیم که استراماچونی همان جا تهدید کرده که وکلای ایتالیایی‌اش تا سنت آخر پول این مربی را از استقلال خواهند گرفت.

پس از ۴ سال معطلی این پرونده سنگین در فیفا، استراماچونی طبق وعده‌ای که در استوری دالیا داده بود عمل کرد و بابت چند هفته حضور در تهران و مربیگری در استقلال، بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان به جیب زد.

در همین ارتباط بخوانید: پیام مهم باشگاه استقلال درخصوص طلب استراماچونی

لحظه‌های پراسترسی که سرمربی استقلال تصمیم گرفت از ایران برود/ مردی که به همسر ایتالیایی‌اش یک وظیفه مهم در اینستاگرام سپرد!

لحظه های پر استرسی که سرمربی استقلال تصمیم گرفت از ایران برود/ مردی که به همسر ایتالیایی اش یک وظیفه مهم در اینستاگرام سپرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۷
  • شاهین IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    ولی استقلالی ها لقب شاه شاه به او دادند...و گفتند فراری دادند. چرا ساپینتو فرار نمی کند...
    • مهدی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      از تعداد نظرات غیرقابل انتشار میتوان تشخیص داد که هواداران مخالف با این خبر هستند. همچون نظر خود من که هیچ ایرادی نداشت!
  • جابر_عاشق تیم ریشه دار و با اصالت و پر افتخار IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    اگر پول این مرد ایتالیایی به موقع پرداخت میشد و چند سال در استقلال می موند.. مطمین باشید چند سال قهرمان لیگ و حتی ستاره سوم هم گرفته بودیم ..لنگ باید همون سوم و چهارم جدول بیشتر بالا نمی اومد.. حیف که استقلال مثل لنگ لابی و مافیا نداره که ۴ سال مثل برانکو دلال کروات رو حفظ کنه و هر جی خواست در اختیارش بذارن..امان از مافیای ننگین لنگ حکومتی که بیش لز جهل ساله داره لیگ ایران رو مدیریت و مهندسی میکنه..
    • قرمزته IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      اصلا" 10 تا ستاره مال شما دربی را عشقه که باختین حالا هی واسه خودتون صغری کبری بچینید
    • ناشناس IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      اونیکه میگه دربی رو باختین برین که به لطف داور وبقیه که بیرون از بودن بازی به نفع شما شد اگه فوتبالیس بودن هرکدوم نرفته پس نمیخوردن بیا دوباره لنگی بشن
  • Ali .h.k IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    دوستان استقلالی ما در دوران قهرمانی های پی در پی رقیب از رفتن استراماچونی گرفته تا مصدوم شدن بازیکنان خودشون رو به توظئه و خواست رقیب قرمز نسبت میدادن ، استرا یک گانگستر به تمام معنا بود که فقط برای سر کیسه کردن آمده بود ، درست مثل ویلموتس
  • مجتبی BE ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    لطفا نظر در مورد استراماچونی را به استقلالی ها بسپارید. مربی که‌ تیم رو ۱۵ جدول تحویل گرفت و صدر تحویل داد قابل ستایشه. نویسنده این مطلب قطعا از هزار تومان خودش نمیگذره ولی استرا که قراردادش با چهار دستیار ۶۵۰۰۰۰ دلار بود رو کلاهبردار جلوه میده. فقط خدا و استقلالی ها میدونن اونموقع که به همه تيم ها زیر ۳ گل نمیزد تو دل پرسپولیسی ها چه واویلایی بوده. چطور اینهمه بازیکن و مربی خارجی لیگ بدون مشکل پول میگرفتند ولی این یک نفر باید چنین شوی مسخره ای رو برای گرفتن حقش میدید.
  • علی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    دربی که دردوبازی پنالتی دقیقه دو چهارش سوخته تکلیف نتیجه هم مشخصه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی