نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پشت پرده اخطار یامگا به باشگاه استقلال/ او به دنبال گرفتن پولش است اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرتور کوین یامگا به باشگاه استقلال اخطار داده است اما به دنبال جدایی از این تیم نیست و او دو فصل دیگر با آبی‌ها قرارداد دارد. 

ماجرای اخطار از سوی کوین یامگا به باشگاه استقلال موجب این تعبیر شده که بازیکن فرانسوی به دنبال فسخ قرارداد با باشگاه آبی است اما بازیکن فرانسوی چنین نیتی ندارد. 

حجت کریمی این خبر را تایید کرد و در این باره گفت:« او ۱۰ روز قبل اخطار داده است. از وقتی ما آمدیم همه درخواست دادند! امروز کارهای مربوط به مطالبات یامگا را انجام دادم. مطالبات او ۱۸۰ هزار یورو است. از بانک شهر درخواست کردم و آن‌ها هم قبول کردند در این زمینه به ما کمک کنند. قرار شد از وزارت خانه دستور بگیرم و وزیر ورزش نامه بدهد. پیگیر این موضوع هستم. مطالبات بقیه خارجی‌ها را هم حل می‌کنیم. حجم کار زیاد است و به امید خدا یک به یک همه را حل می‌کنیم. از بانک شهر، مدیرعامل این بانک و عوامل بین الملل آن‌ها تشکر می‌کنم.»

واقعیت این است کوین یامگا اگر نیت به فسخ قرارداد خود با باشگاه استقلال داشت، می‌توانست اسفند ماه و بعد از تعطیلی سه روزه تمرینات آبی‌ها و زمانی که به فرانسه رفت دیگر به تهران برنگردد و با فسخ قرارداد خود با باشگاه استقلال همه پولش را از فیفا مطالبه کند اما او این کار را نکرد و نشان داد نمی‌خواهد راه استراماچونی را در پیش بگیرد. او به باشگاه اخطار داد تا تنها مطالبات معوقه‌اش را دریافت کند و دیروز هم به باشگاه تاکید کرده به دنبال فسخ قرارداد و شکایت از باشگاه استقلال به فیفا نیست. 

در ماه‌های اخیر علاوه بر کوین یامگا، ریکاردو ساپینتو هم می‌توانست این کار را انجام دهد اما ماند و با تحمل مشکلات به مبارزه ادامه داد تا قهرمانی در لیگ برتر را تکرار کند و با وجود شکست در دربی هنوز این شانس را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی