عکس| حضور باورنکردنی فیل جونز در سریال موفق و محبوب Succession
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره فراموش شده منچستریونایتد، فیل جونز، در برنامه تلویزیونی موفق Succession به شکلی غافلگیرانه دیده شد.

طرفداران سریال تلویزیونی موفق «Succession»، متوجه حضور فیل جونز مدافع منچستریونایتد، شدند. این سریال به خاطر صحنه‌های جالب و جذابش بین لوگان روی و فرزندانش کندال، سیوبهان، رومن و کانر بسیار پرطرفدار شده است. و در طول صحنه‌ای در فصل دوم است که جونز ظاهر می‌شود.

رومن با بازی کایران کالکین، در یک بار نشسته است و در پس‌زمینه یک مسابقه فوتبال در تلویزیون پخش می‌شود. و ستاره تیک‌تاک @noproblemgambler متوجه شده که کدام بازی در حال نمایش است. او ابتدا اینطور استنباط کرد که بازی مربوط به سال ۲۰۱۰ در استادیوم آلیانز در سیدنی است، اما وقتی نتوانست آن را با هیچ بازی سیدنی مطابقت دهد، دچار سردرگمی شد. در آن زمان بود که متوجه شد بازی مربوط به تورنمنت دوستانه پیش فصل، جشنواره فوتبال سیدنی، است. بازی مورد بحث بین بلکبرن و رنجرز بود و جونز بخشی از تیم روورز بود.

با توجه به مبهم بودن بازی مورد بحث، با پیوستن جونز به منچستریونایتد در فصل بعد، این یک یافته قابل توجه است. و این یکی از تنها مواردی بوده است که در سال‌های اخیر مردم توانستند جونز را در تلویزیون ببینند. مصدومیت‌ها باعث شدند که او از فصل 2020-2019 تنها ۵ بازی برای این باشگاه انجام دهد.

عکس| حضور باورنکردنی فیل جونز در سریال موفق و محبوب Succession

عکس| حضور باورنکردنی فیل جونز در سریال موفق و محبوب Succession

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی